Måndag.


Det ser ut att bli en behaglig dag idag med växlande molnighet och sol.
Som vanligt är det redan 20 grader på termometern så värmen är kvar.
När det inte är gassande sol hela tiden så går det faktiskt att vara ute.
Idag har vi en faktiskt en liten plan och det är att åka och titta på fler
tapeter.
Den vi hittade sist har vi ratat så nu är det bara att leta vidare.
Jag vet ju på ett ungefär vad jag vill ha och att det ska vara en brun
fondtapet.
Nu gillar inte Anders brunt så vi får försöka kompromissa oss fram till
något vi båda är nöjda med och det gör ju inte saken lättare.
Jag har inte låst mig vid brunt men jag vill gärna att rummet ska gå i
en beige/brun skala.
Anders vill inte heller ha nått färggrant så där är vi åtminstonde
överens.=)
Sen ska vi ha ett golv också men det blir förhoppningsvis lättare att
hitta.

Nu har även Vilda börjat löpa så nu är det blodigt värre här.
Kan tänka mig att alla hanhundar runt omkring oss är som tokiga nu.
Denna vecka går Ella in i hög löp så nu måste vi passa henne mer när
hon är ute.
Det är inte så att hon försöker smita men det kan ju komma någon
hanhund farande och det vill vi gärna undvika.
Nu ska jag fixa lite här så att jag kan gå ut i solen sen.
Ha en skön dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Beige/brunt har vi i vardagsrummet och sovrummet.



Vi målade en vägg brun det blev skitsnyggt. Nu sitter vi och väntar på nya soffan...kommer snart, spännande.



Hoppas ni hittar vad ni vill ha..ha en skön dag, kramen



PS Jag läste hos nån att du fick soleksem för det var väl du?? Nåå ett litet tips ät soltabletter finns på Hälsokost...Jättebra DS

2008-07-28 @ 11:01:02
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ninni

Tabletterna gör även att man blir lättare brun.



Att sitta i skuggan är inte fel det heller...gjorde jag massor i Turkiet så skönt så!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaam



2008-07-28 @ 11:18:16
Postat av: Anchal

gud vilka söta hundar

2008-07-28 @ 11:59:55
URL: http://anchaals.blogg.se/
Postat av: Monica i bil på väg till småland

Skojar du eller, klart jag tänkte på dig:-P synd vi inte hadde tid o stanna,kram

2008-07-28 @ 12:13:38
Postat av: Znogge

Hoppas ni hittar något fint i tapetväg. De är inte det lättaste för ju mer man tittar på desto svårare att bestämma sig. Men å andra sidan vill man inte ta första bästa!



Då ska ni ha ett gäng hanhundar hos er nu då;-)



Ha en härlig måndag!

Kram!

2008-07-28 @ 12:29:49
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Sickan

Låter som nyanser i brunt är populärt i vardags rummet!

Vårt målade vi i två olika nyanser i höstas.En lite mörk och de andra aningen ljusare!



Ja det hade varit snyggt om det kommit en hane och hakat sig fast :(



Ha en bra dag!

kram!

2008-07-28 @ 12:48:36
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d
Postat av: biljana

söta vovvar :)

2008-07-28 @ 18:25:55
URL: http://talktomyhand.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0