Lördag.


Oj vad jag blev uppvaktad igår på min 45 årsdag.
Detta hittade jag i postlådan.
Två av mina bloggvänner hade skickat jättefina kort som de gjort.......tack
Ulrika och Nilla.
Ett paket med lite pysselsaker hade min syster J skickat också fick jag
ett gottogram av Jossan........tack till er.
Ja som ni ser började dagen bra.=)
Sen kom släkten.

Detta är bara en del av det jag fick.
Jag fick även två jättefina orkidéer och av barnen och deras respektive
fick jag ett presentkort på ett jättemysigt spa på 1000 kr och ljudboken
på bilden.
Jag lusläste listan på spa behandlingar igår när jag lagt mig och jag
tror att jag ska göra en ansiktsbehandling och en taktilmassage där.
Presentkort på Zizzi fick jag också så när höstkläderna börjar komma in
ska jag gå dit och shoppa.
Av Anders har jag inte fått något ännu utan jag ville spara det tills jag
ska på scrappmässa i Gävle i början på september.
Då kan jag köpa det jag vill ha i pysselväg.=)
Ja ni ser ju vilken uppvaktning jag fick.
Dessutom vill jag tacka för alla gratulationer jag fått av er här på bloggen.
Tack allihopa!
När jag lade mig igår så tänkte jag att imorgon kommer jag aldrig upp
ur sängen men här är jag nu.
Ledbruten och trött men det var det värt.
Vi fick även träffa Anders nya kusinbarn Linus igår........3 veckor gammal
och söt som socker.
Presenterna vi köpt blev jättebra......speciellt fleesevästen av märket
Laban blev populär.=)

Idag blir det en lugn dag......jag ska bara vila och mysa.
Solen skiner från klarblå himmel så med lite tur slipper vi regnskurar
idag.
Ha en härlig dag!



Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Åh så mycket fina presenter!! Vad skönt att du verkar ha haft en fin dag!! Kul att kortet kom på rätt dag också! Sist jag skickade ett födelsedagskort tog det en vecka med snigelposten!? Ha en bra dag!!

2008-07-19 @ 09:13:38
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Znogge

Vilken festlig dag och så firad du blev! Men välförtjänt är jag övertygad om!

Önskar dig en fin lördag nu!

Kram!

2008-07-19 @ 09:57:49
Postat av: Petra/Paradise

ååååh!!! STORT GRATTIS i efterskott vännen!!!!

hurra hurra hurra

Det låter som du fick dej en toppendag! =)

Trevlig helg å må gott! kramar

//Petra

2008-07-19 @ 11:10:21
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så fina kort och presenter du fått!

Personliga gåvor kan vara svårt att hitta ibland, men dina nära och kära har verkligen lyckats...

Mysigt med spa och ny lyssnar-bok!!

Och du som är "scrappare" måste ju "gotta" dej i lite pyssel, både nu och i Gävle!

Skoj!

Ta nu hand om dej och njut dina presenter i lugn och ro i dag!

Kram, Jenny (-:

2008-07-19 @ 11:31:26
URL: http://efterskalv.blogspot.com
Postat av: Mamma Monica

oj va fina presenter du har fått , kul

Och spa är ju bara så najs, ha en fin lördag , själv vaknade jag nu??

2008-07-19 @ 12:10:28
Postat av: Malin

Men fick du inte mitt kort? JAg skickade det ju i onsdags för att vara säker på att dete skulle komma fram =( faan å...eDå får du det väl på måndag då i efterskott...va surt!

2008-07-19 @ 18:38:17
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja vilken härlig födelsedag... precis så som man önskar sig. Fina och trevliga presenter...

2008-07-19 @ 22:04:19
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0