Lördag.


Här spöregnar det just nu och det är ju inte så kul med tanke på att vi
ska på ett utomhusbröllop på eftermiddagen.
De har hyrt ett jättestort tält men det är ju alltid mysigare om man kan vara
ute........framförallt när vi blir 90 personer.
Med lite tur så blir det kanske uppehållsväder i allafall.
Det har gått bra med Vildas kissande än så länge men det kanske blir
värre idag när hon ätit mer kortison.
Dottern med sambo kommer att vara med vovvarna ikväll när vi ska iväg
för det kändes inte bra att lämna dem i 5 timmar nu när Vilda äter kortison.
Just nu vet jag inte riktigt hur jag ska orka 5 timmar med en kropp som
värker nått hemst och en dålig mage.
Men det får bli en senare fråga.
Nu ska jag väcka Vilda så jag får i henne all medicin och sen ska vi
spola hennes öra med koksalt.........det är alltid spännande.=)
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ja, det är mycket med det jordiska! Hoppas i alla fall att vädret skärper till sig. Min syster gifte sig förra sommaren och den dagen var det rekord i nederbörd! Men det lär ju betyda lycka så...

Ha en härlig lördag nu!

2008-07-12 @ 09:45:29
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Jossan

Säger som ovanstående, det sägs att regn på bröllopsdagen ger lycka i äktenskapet, vi får hoppas på det! =) Tur att dom hyrt tält!!



Hoppas du orkar med att mysa trots mage och värk.. =/ Önskar jag kunde byta med dig en sån här dag..



Kramar och tumhållning för att iaf magen ger med sig!



Jossan

2008-07-12 @ 11:07:31
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: Anna

Men vad ni ska gå igenom mycket...krya på dig.

2008-07-12 @ 18:49:26
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: ciiccii

Låter inte roligt med din värk och mage. Hoppas att ni ändå får en fin dag.

Det sägs att lite regn i brudkronan på bröllopsdagen betyder ett långt och lyckligt äktenskap.

Ha det så gott det går.

Kramiz

2008-07-12 @ 23:53:32
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0