Onsdag.

171507-1015
Idag är det 22 år sen jag fick mitt andra barn....en son som vägde 3800g
och var 51 lång.
Jag minns att jag tänkte när jag vaknade med värkar på morgonen att
det var tur att vi hann fira dotterns 4 årsdag innan jag åkte på BB.
Dottern är född på den dagen som var uträknad medan sonen kom
en vecka för tidigt.
Sonen jobbar ikväll så vi firar honom på lördag tillsammans med dottern.
När de var mindre slog vi alltid ihop släktkalaset till en av dagarna men
familjen firade förstås båda dagarna.
Fördelen med att de fyller dagarna efter varandra är just att man kan
slå ihop kalasen.
Idag kommer en av mina vänner sen högstadiet hit och fikar....hon
kommer redan klockan 10 så jag måste försöka få undan lite här
nu på morgonen.
Sen ska jag fortsätta med att städa ut julen och förhoppningsvis
hinner jag pyssla lite också.
Jag plockade fram ett av alla mina ofärdiga broderier förra veckan
men det har inte blivit så mycket sytt ännu.......nu när det kom så
mycket pysselsaker så har jag svårt att avstå det och brodera i stället.
Nu ska jag röra lite på mig och hoppas på att kroppen känns bättre
om en stund.......annars hinner jag nog inte allt jag planerat.
Dax att ringa och säga grattis till sonen.
Ha en mysig onsdag!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Hallå där tjejen? Hur mår du? Hoppas det går bra idag? Kram på dig & sessorna...

2008-01-09 @ 10:41:17
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Christina

Oj så bra planerat nästan på samma dag:)
Tiden går fort, inte klokt.

Så vacker amaryllis du har.
Önskar dig en riktigt skön dag vännen
Kram

2008-01-09 @ 13:05:59
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Bittan

Jaaa...och han satt säkert som min son 20år,alldeles säkert nyss på golvet med sina duploklossar...*suckar lite*
*vink* Bittan med gulddogsen

2008-01-09 @ 21:06:46
URL: http://himmelstorpet.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Vad vacker din amaryllis är, min rasade i golvet för nån timme sedan, ändå hade guben stöttat den med blompinnar. Ja ja, den hade nog gjort sitt.
Kramizzzzz

2008-01-09 @ 21:55:26
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0