Nyårsdagen.

171507-915
Vovvarna har överlevt ännu en nyårsafton......det gick riktigt bra igår.
En vän kom och tillbringade kvällen med oss....hon har också två
vovvar så prinsessorna fick lite annat att tänka på en smällarna.
Vilda går inte ihop med dem och dessutom löper de ju så hennes
hundar fick sitta bakom en grind.
Hanhunden som snart är 4 år tyckte att vi var hemst elaka när han
inte fick träffa prinsessorna.
Vi åt gott och hade en trevlig kväll.
Här snöar det äntligen....skönt med snö på marken i stället för is.
Idag ska vovvarna få sina klor klippta......det är ett ont måste eftersom
de inte gillar det alls.
Mina leder är mer onda än vanligt idag så jag ska bara ta det lugnt
och vila.......lite pyssel blir det nog också.
God fortsättning på det nya året!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Herr Hund brukar inte vara så störd över smällandet men i går var han riktigt uppjagad. God Fortsättning önskar jag i alla fall dig och sessorna!

2008-01-01 @ 10:33:03
Postat av: maria

Snö är det här med, inte mycket men det blir alt lite ljusare:) Hobbe klarade raketer och smällarna väldigt bra, ja, han var väl inte överförtjust men satt lugnt bredvid eller bakom mig och skakade/darrade inte så särskilt mycket och framförallt han lät inte alls...

Ett riktigt gott 2008 önskar jag dig vännen!!! Kram

Postat av: Marina

God fortsättning!!
Här snöar det oxå!!Så himla mysigt , men det hade ju kunnat få vara liiiite kallare..Men det snöar i alla fall...
Hoppas att du får en mysig dag !!
Ska oxå klippa klorna på hundarna idag..så att jag inte behöver skämmas sen när vi lämnar bort dom :-)
Kram!

2008-01-01 @ 11:30:26
Postat av: Neverstop

God fortsättning!

Hoppas värken lättar uppåt dagen...........

Kram på dig!

2008-01-01 @ 11:32:32
Postat av: A n n a

God fortsättning!
Ha en bra dag!
Kram!

2008-01-01 @ 12:33:23
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: netha

Poppar in och önskar dig ett Gott Nytt År, en tanke slog mig när jag gick igenom din blogg för jag har inte haft någon bloggrunda på ett tag. Men tänk vad du har utvecklats som kortmakare, en fröjd att se.
Hoppas din värk skall ge med sig snart, själv har jag legat i vår vedeldade trätunna i 39-40 grader, då blir jag värkfri och det är sååå skönt. Hoppas alla skall hitta små stunder när de inte har värk.
Ett Gott Nytt år önskar jag dig och de dina, samt en puss på nosen till dina små flickor.

2008-01-01 @ 19:35:44
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: curlingmormor

Vår kära vovvsing klarade kvällen och natten riktigt bra faktiskt, tror att hon blev lite ditraherad eftersom det var så mycket folk och barn runt henne hela tiden + 2 hundar till.
Just nu ligger hon och snusar och sover bredvid mig, det låter så mysigt.
Kramizzzzz

2008-01-01 @ 22:53:16
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0