Måndag.

171507-718
Idag är det trögt........Ella har hållt oss vaken mest hela natten.
Det har ju varit konståkning på dagtid i helgen och då har även Ella
fått ligga i vår säng med mig och sett på tv.
Jag lär mig visst aldrig att det inte går att göra så.......då tycker hon
direkt att hon ska få ligga där jämt.
Så länge jag lyfter upp henne samma tid varje morgon och hon får
ligga och mysa med oss en stund går det bra men det får inte bli
nått utöver det.
Det blev ingen kloklippning igår.......vi ska ta det på tisdagkväll i stället.
Vi passade på att ta en lång promenad med vovvarna när det var så fint
väder.......idag snöar det och är grått.
Nu är det dax att ta en sväng med dammsugaren och tvätta en maskin
med kläder.
Sen måste jag sätta mig och fixa räkningarna........det är ju aldrig kul.
Jag har sålt 8 kort de sista dagarna så jag har lite extrapengar att
shoppa material för......det är däremot superkul.=)
Så när räkningarna är klara ska jag kolla runt bland pysselbutikerna
på nätet och se om det kommit in nått nytt.
Ha en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Tack och lov sover inte Herr Hund hos oss utan den stackaren får stanna på första våningen! Men när han hade blivit kastrerad sov jag på bottenvåningen och då hoppade han upp i sängen. Men han är som jag van vid att bre ut sig så han hoppade nästan ner lika snabbt igen och lade sig på sin dyna i stället!

Så kul att du fått sålt så många kort. Men det är inte konstigt alls. De är så fina! Nu har jag tänkt till så det kommer snart ett mail!
Kram och ha en fin dag!

2008-01-28 @ 09:52:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Jag förstår så väl att du gullar med vovvarna i sängen (även om dom ju helst inte ska va där) Har haft en taxpojke för flera år sedan och han var alltid en stund hos mig i sängen.

Så kul att du sålt flera kort. Jag förstår det mycket väl, dom är ju så jätte jätte fina! Kan du köpa material på Panduro? Har dom sådant?

I morgon ska jag till doktorn för att förnya medicin bla. Men jag ska även be om en ny utredning ang. min reuma. En väninna påstår att jag inte har det längre, så därför vill jag kolla upp igen.

Nu bär det straxt iväg till min konsthistoriekurs. Vi pratar nu om Norge ca 1850 -framåt.

Hoppas dagen blir bra för dig. Kramisar

2008-01-28 @ 11:58:45
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: stina

Vad gosig hon ser ut.:-) Kram

2008-01-28 @ 13:34:58
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Marina

Men hon ser ju för söt ut!!
Jag förstår att det blir strul när man har tillåtit det en gång så tror dom att det är okej sen...
Hoppas att du hittade fina pysselsaker!??

2008-01-28 @ 14:53:12
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: curlingmormor

Jag är en sån där "grinig" matte så vovvsingen får inte sova i våra sängar, det har bara hänt ett par gånger och då har hon blivit skrämd av smällarna när det varit nyårsafton.
Hoppas att du hittar lite mysigt pyssel nu när du kikar runt!!!!
Kramizzzz

2008-01-28 @ 23:29:33
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Christina

Hi hi, de får lätt vanor de små liven...
Önskar dig en skön tisdag
Kram vännen

2008-01-29 @ 05:09:35
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Ninni

Bortskämd vovve minsann..hihi!!

va kul att du fått sälja en del kort så du kan göra fler!
ha en skön dag..kram på dig

2008-01-29 @ 07:58:55
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0