Lördag.

171507-980
Måste bara få visa fuskblomman jag köpte för någon dag sen.
Jag tycker den är så fin och den ser så äkta ut.
Hade bara några pinnar i vasen innan så det här blev mycket
bättre.
Idag regnar det igen.......det får bli en innemysardag.
Jag sov faktiskt till 8 i morse........det är så skönt att kunna sova
ut och slippa kliva upp klockan 5.
Ryggontet går i skov och just nu är det ganska bra.
Ella ville som vanligt komma upp i vår säng klockan 6 så då
klev jag upp och lyfte upp henne och tog min medicin.
När jag sen krypit ner igen och låg och lyssnade på regnet så
tänkte jag på vad bra vi har det........tänkte på dem som inte ens
har tak över huvudet medan jag låg under ett varmt duntäcke.
Livet snurrar så fort att jag alldeles för sällan tänker på vad
mycket jag har att vara tacksam över.
Visst har jag ont jämt och det är jobbigt men jag en underbar
man,två fina barn,ljuvliga vovvar,ett fint hus med en varm säng.
Jag är lyckligt lottad.=)
Nu ska jag försöka få liv i husse och Vilda som fortfarande
sover........känns som att det skulle vara dax för frukost.
Ha en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Tussen

Hej! *ler*
Kul att du tittade in min blogg.
Hoppas du hittar dit igen. :-)
Önskar dej en skön lördag tillbaka.

2008-01-19 @ 10:16:23
Postat av: A n n a

Visst är det så..att man är ändå lyckligt lottad? Man gnäller över petitesser..
Hoppas du får en bra dag gumman..här ska tvättas bil...
:(

2008-01-19 @ 10:57:43
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Marina

Vad skönt att du fick sova så länge..Det behöver du som har ont jämt!!
En liten fundering..Hur länge har du haft din sjukdom?Har den blivit sämre på senare tiden eller har den varit lika dann hela tiden?
Hoppas att du får en kanon bra dag med familjen!!Kramisar!!

2008-01-19 @ 11:55:01
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Znogge

hade du inte skrivit det hade jag helt säkert trott att blomman var äkta. Mycket naturtrogen måste jag säga. Visst har vi mycket att vara tacksamma över när om vi bara stannar upp och tänker efter. Just nu är jag tacksam över att det inte verkar bli någon storm i dag så att våra gäster kan komma som planerat!
Ha en fin lördag tillsammans med Husse och prinsessorna!
Kram!

2008-01-19 @ 11:56:52
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gisan

Åh så skönt för dig att du fick sova lite längre idag. Kramar...

2008-01-19 @ 13:29:27
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: Sussig

Härligt med sovmorgon.
Visst har vi det bra! Det gäller ju att se positivt på saker här i livet annars blir det onödigt tungt.
Gillar dina vovvar supermycket, dom verkar ha en skön inställning till livet! :)

2008-01-19 @ 15:04:02
Postat av: Ninni

Vilken fräsig!!

Visst är man lyckligt lottad...tänkte konstigt nog samma sak i morse när jag njöt under mitt täcke, dock inte dun för då nyser jag!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-01-19 @ 16:46:12
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Härligt med blommor som inte kräver vatten, den ser verkligen äkta ut. Kramizzzzz

2008-01-19 @ 22:07:20
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0