Inget blev som det var tänkt.....

171507-1001
idag men så blir det ibland.
Mamma som beställt klipptider åt oss hade skrivit klockan 11,30 på
sin lapp medan jag skrivit 10,30.........eftersom det var hon som ringt
och fått tiden så litade jag på det.
Visade sig inte vara så bra alls så nu har jag en ny klipptid imorgon
klockan 9.
Min vän som skulle komma idag kommer imorgon istället......ja som
jag sa så blev det inte alls som jag tänkt.
Nu har jag varit och handlat mat och mamma har hjälpt mig att tona
håret så nu är det gjort.
Känns som det är dax för lite siesta nu........jag ska krypa upp i soffan
och läsa min nya inredningstidning.
Jag har varit intresserad av inredning och färg enda sen jag var liten
och är alltid noga med att det jag har på mig ska matcha.
Skrattade faktiskt åt mig själv för en stund sen när jag skulle hoppa
i joggingbyxorna och även bytte sockar för att de inte matchade.....
jag ska bara gå här hemma själv och skrota men ändå är jag så
noga.=)
Är ni också så......att allt alltid måste matcha?
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

TACK, jag har fått korten idag och de är helt underbara!!!! När jag nu såg ditt vårkort här så kände jag att jag bara måste ha fler hihi.

Hoppas att du har det mysigt i soffan med tidningen och tack igen för att du gjorde min dag:) KRAM

2008-01-29 @ 16:10:09
URL: http://livetsommaria.blogspot.com
Postat av: Nalle

TACK! Kortet kom idag, jättefint. Det blir sååå bra så. Jag har betalat också:)
Jo, jag vill nog att kläderna skall matcha i färg!Ha en fin kväll
Kram

2008-01-29 @ 17:39:47
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Tack
för titten i min blogg ;0)
Hoppas morgondagen blir lite mer som du tänkt dig =0)

2008-01-29 @ 17:52:10
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Hej vännen!
Vad roligt att du får sålt så mycket kort. Du gör ju så fina kort.
Sov gott
Kram

2008-01-29 @ 20:59:54
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Måste nog erkänna att jag kikar lite grann innan jag sätter på mig kläderna, även om jag bara ska vara hemma.
Typiskt vad det kan bli fel ibland, men nu får du klippa dig imorgon,
bättre sent än aldrig!!!!
Kramizzzzz

2008-01-29 @ 23:38:56
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Magenta

Vad kul med en likasinnad vad gäller matchande färeg
på kläderna men har lagt av lite till vardags speciellt om myssockorna är röda så har jag dem ovasett om resten går i rosa. Däremot är jag väldit noga med inredningsfärgerna.
Kram

2008-02-03 @ 19:14:45

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0