Helt slut.

171507-1018
Först ett par timmars shopping och sen har jag städat ut julen klart.....
nu är fötterna så onda att jag inte tänker stå mer på dem idag.
Jag hittade i allafall presenterna jag skulle ha....sen passade jag på
att köpa satinpåslakan och underlakan nu när de är rea.
Var tvungen att titta in på Panduro också och där köpte jag lite
papper och några julstämplar de hade 70% på.
När jag sen kom hem hade jag fått ett paket från SkaparLusten med
lite clearstamps och papper bla.
För er som gillar att pyssla måste jag rekomendera er att titta in på
skaparlusten.se
171507-1019
Som om det inte skulle vara nog med det så hade jag ett paket till i
lådan.......från min pysselvän Cina.
Jag köpte en stämpel av henne igår som hon skickat också hade
hon till min stora glädje stansat ut en hel del smått och gott åt mig.
Jag har ju köpt både en QK tång och en Cuttlebug men har inte
så mycket dies ännu att stansa.
Julafton en dag till denna vecka.=)
Nu ska jag vila mig.
Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härlig härligt! Visst är det roligt med en massa nya scrpagrejer? Jag väntar på ett paket från Formahantverk och tittar djupt i brevlådan varje dag.
Tack för kommentaren om min Lo, vad glad jag blev. Du har nog mer fantasi än jag då för jag tycker det är lättare, åtminstone nu i början, att följa en skiss.
Ha en bra pysselkväll kanske?

2008-01-10 @ 18:46:36
URL: http://kramaria.blogg.se
Postat av: Znogge

En del av ovanstående är rena "grekiskan" för mig men att korten blir fina det förstår jag;-)
Ha en avkopplande kväll nu och låt fötterna vila!
kram!

2008-01-10 @ 19:02:47
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: curlingmormor

Nu har du verkligen att pyssla med, det blir riktigt fint det du gör, men det är ju ingen nyhet *skrattar*!!!!
Kramizzzz

2008-01-10 @ 19:21:49
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0