Tisdag.

171507-1050
Nu på morgonen känner jag mig riktigt förkyld och lederna är stela och
onda.
Gårdagen var en riktigt bra dag och det var fullfart hela dagen så det
kan ju vara därför jag har lite ondare idag.
Jag känner mig som sagt piggare men värken är den samma så jag
äter fortfarande en massa värktabletter varje dag.
Tanken är att jag ska få sån bra effekt av Enbrelen att jag kan dra ner
på värktabletterna......jag hoppas att det blir så.
Sjukdomskänslan som jag alltid har i kroppen är i allafall mycket
mindre så lite effekt har jag fått på bara en spruta.
Väntar på att sköterskan från reumatologen ska ringa upp mig så jag
vet om jag ska ta sprutan idag eller inte.
Skulle tro att hon säger nej nu när jag känner mig förkyld och hängig.
Idag har jag inga planer direkt men det finns ju alltid en massa att
göra här hemma om man orkar.
Om jag mått bra hade jag tänkt fråga mamma om vi inte skulle ta en
shoppingtur........jag är ute efter nya gardiner till matrumsfönstret och
även till vardagsrummets fönster.
Fönstren är i samma rum så de måste matcha.........jag tycker att det
känns lite roligare att ha olika gardiner eftersom det är två separata
fönster även om de sitter i samma rum.
Men som det känns nu får det bli en annan dag.
Jag behöver nog vila och ladda batteriet idag.
Ha en mysig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Vila du när du kan och behöver! Gardinerna kommer du att finna bara du har ork att satsa på en inköpsrunda - hasta inte. Synd att du fick en förkylning på halsen. Då tror jag inte du får någon spruta. Hoppas så att den skulle kunna hjälpa dig.

Vila så du blir bra snart. Ha det så gott det går vännen - stor kram.

2008-02-19 @ 09:01:35
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Nina på Johangården säger

Vila, är mitt råd. Ha en bra dag!

2008-02-19 @ 09:33:16
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Christina

Krya på dig vännen....
Skall prova att lyssna på en ljudbok, vad har du cd eller mp3 spelare?

Ha det gott
Kram

2008-02-19 @ 10:18:14
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Znogge

Otur att du skulle gå och bli förkyld just nu, fast när kommer en bacill lämpligt? Jag tror att jag tar en tur till stora staden. Har några ärenden att uträtta så...
Kram och ta det nu så lugnt i dag!

2008-02-19 @ 10:54:23
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0