Fredag.

171507-1021
Vaknade vid 3 tiden av att regnet slog mot rutorna......nu har det som
tur är slutat regna men det blåser fortfarande.
Idag känner jag mig ganska trött......det är väl gårdagens shoppingtur
som jag får lida för nu.
Jag har ändå bestämt mig för att åka med mamma på Ica Maxi mitt på
dagen så vi får handla innan helgen.
Theo har varit lite jamig inatt......han saknar väl sin husse och matte.
Han låter fortfarande inte vovvarna gå nära honom men de kommer
nog.......han har ju inte varit här sen i somras så det tar väl ett tag
innan han känner sig trygg.
Just nu ligger han på mitt pysselbord som igentligen är vårt
matrumsbord och håller koll på Ella som ligger bredvid mig här i
soffan.
Vilda gick och lade sig i sängen igen efter maten......de brukar ju aldrig
kliva upp så här tidigt i vanliga fall men nu är det ju lite extra spännande
med katten.
Gruvar mig lite för att gå ut sen för det är nästan storm nu och väldigt
isigt och blött men som sagt det är skönt att slippa handla i helgen.
Tack för alla gulliga kommentarer om mina kort......de gör mig verkligen
glad.
Hoppas nu att ni som köpt kort får de i lådan idag.
Ha en mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Samma här, regnet slog mot rutan & vinden ven..nu skiner solen :)
Hoppas din helg blir bra..*kram*

2008-02-22 @ 08:24:54
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Znogge

Önskar dig en trevlig fredag också! Jag tyker det är imponerande att det fungerar så pass bra med en katt som tittar in! Herr Hund hade nog velat leka jakt!
Kram!

2008-02-22 @ 11:06:47
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Marina

Det har varit ett riktigt ruskväder här i natt oxå,nu har vi lite sol och 9+ men väldigt mycket blåst!
Tack snälla för det fina kortet,det var verkligen snabb leverans!
Hoppas att du kom i väg till ica maxi så att du inte blåste bort :-)
Kram!

2008-02-22 @ 13:03:49
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: curlingmormor

Hoppas att du tar dig varligt fram, det är förrädiskt med dessa isfläckar. Här har det blåst hela dagen!!!!
Kramizzzz

2008-02-22 @ 22:23:49
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0