Onsdag.


Idag regnar det och är riktigt grått & trist.......inget uteväder med andra ord.
Jag och Malin har planerat att gå på Birsta City.....strosa runt och äta lunch
och då spelar ju vädret mindre roll.
Tänkte försöka att hitta mig en mysig långkofta att ha nu i höst.
Det finns 90 butiker i cityhuset men så många orkar jag ju aldrig gå i så
det blir ett urval.
Igentligen är jag sugen på att gå på Ikea också som ligger i huset bredvid
men det får bli en annan dag.
Det är skönt att bo så nära ett så stort köpcentrum........alla butiker finns
ju i Birsta nu och det tar oss två minuter dit med bil.

Fresten kommer ni ihåg min fina rosa ölandstok som jag trodde att Ella
suttit ihjäl......den såg verkligen stendöd ut i våras.
Nu har den fått växa i fred och den är finare än någonsin.
Förut såg den ut som en krypväxt eftersom Ella hela tiden placerade sin
lilla rumpa mitt i den men nu ser den ut så här.

Den har tom blommor så här sent.
Det gäller att ha tåliga växter i trädgården när man är bulldogsägare.=)

Vill passa på att tacka alla er som köper kort av mig.......det är så otroligt
kul att ni gillar det jag gör.
Jag älskar att göra kort och att man sen kan glädja andra med dem gör
ju inte saken sämre.=)
Nu ska jag börja göra mig klar för klockan 10 kommer Malin och hämtar
mig.
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Sickan

Den är ju jättefin nu!!!

Och dom är som dy säger tåliga och det behövs ibland :P



Ha en trevlig shopping dag.Jag siktar på att överleva dagen!

kram på dig!

2008-08-27 @ 08:31:46
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d
Postat av: Marina

Det är lite svårt att tänka sig att tjejen har placerat sig där lite nu å då..FÖr den är jätte fin!

Hoppas att ni får en trevlig dag med lite fynd och god mat!

2008-08-27 @ 08:40:31
URL: http://http//marinasblogg.se
Postat av: Eleonora

Lycka till att hitta en långkofta! Jag har haft en i 30 år men bara använt den 2-3 ggr. NU när den åter är modern har jag i våras lämnat bort den.



Du är verkligen duktig med korten. Jag är glad att jag redan lämnat min order till dig, så jag kan vara säker på att få fina julhälsningar till mina närmaste vänner. Annars köper jag också kort som Mun- och Fotmålande konstnärer har gjort.



Hoppas du får trevligt med Malin, det är jag förresten övertygad om att du får. Kram kram

2008-08-27 @ 10:31:38
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Tant Animalia

Blir dom så FINA av att ha en sittande bulldog på sej???

Svärföräldrarnas "tok-häck" är så tanig och ynklig...Får rekommendera dom en bulldog! Haha...

Kram, Jenny

2008-08-27 @ 10:43:10
URL: http://sorgligtmensant.blogspot.com/
Postat av: Znogge

Nittio butiker låter som en utmaning även för mig som gillar att shoppa!Hoppas du får en trevlig tur i dag.



Nu börjar det dra ihop sig med mina kort så jag får nog höra av mig ganska snart... Vill ju inte du ska vara fullbokad!



Kram!

2008-08-27 @ 12:22:27
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Va kul att den har överlevt!



Var ute och gick igår och då såg jag Ölandstokar som blommade för fullt!



Ha en goo dag..kramen



2008-08-27 @ 13:26:43
Postat av: Anita o Uno

Ja har man bullar så får man ha tåliga växter så sant. Sötisarna ser ju SÅ oskyldiga ut, precis som Uno :0)

Ha en mysig dag trots regnet. Vi har oxå det regnigt här.

Jag har nominerat dej på min blogg, så kika gärna in!

2008-08-27 @ 13:32:24
URL: http://unoett.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0