Söndag.

171507-229
Imorse när jag klev upp första gången så regnade det .....nu snöar det.
Bilden är tagen förra året vid den här tiden och då visste vi att Vildas
ena korsband i knät var av.
Hon är likadan nu......pigg och glad och vill leka men visst märks det
att det gör ont i benet.
Hon stöder mer på benet nu men efter några steg stannar hon och
lyfter upp det.....det är ett vanligt beteende när just korsbandet gått av.
Svårt att låta bli att spekulera även om man inte blir något klokare av
det.......skönt att det är tisdag snart så vi får veta vad som är fel.
Jag har haft en jobbig natt med ryggen så idag blir det mest vila här.
Ska försöka komma iväg och hämtat ett paket hos en väns dotter som
bor här i närheten.........jag har beställt lite pysselmaterial hos Nettans
scrapbooking4you.se
Det känns som att inspirationen är på väg tillbaka även om det inte
flyter på lika lätt som vanligt än.
Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Monica

stakkare både dig o vilda ,*kram* ha en skön söndag!!

2008-04-13 @ 10:14:07
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Ninni

Åhh va trist hoppas det inte är av igen, är det samma ben??

Nu svämmar ditt hem snart över av pysselgrejer..hihi!
Gillade kortet här nedanför..så rart!

Ha en goo söndag...puss&kram

2008-04-13 @ 10:51:11
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Usch vad trist att du har haft en jobbig natt. Hoppas att du får må lite bättre snart!
Kul att höra att din pyssellust är på väg tillbaka. Du gör så fina kort.
Igår var jag i Trelleborg och la undan en CB. Ska hämta den i veckan. Sedan ska jag beställa lite nya dies, KUL KUL!! Får se om jag vågar mig på en beställning från USA. Fast det tror jag inte;-)
Hoppas att ni får ett besked om Vildas onda ben på tisdag. Måste vara jobbigt för henne också!!
Sköt om dig vännen och ha en skön söndag. Vi hörs!!
*kram*

2008-04-13 @ 11:45:45
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Marina

Men nu blir jag orolig..Jag hopppas att det inte är något allvarligt med tjejen..Och att det det går å ordna snabbt...
Ha en så bra söndag som det går!

2008-04-13 @ 13:41:56
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Znogge

Skönt att hon i alla fall inte är sämre men förstår att du ser fram emot att få veta på tisdag. Jag och herr Hund håller tummarna för henne!
Kram!

2008-04-13 @ 16:14:51
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0