Måndag.

171507-1048
Usch vilket tråkigt väder.......det blåser nästan stormvindar och regnet
hänger i luften.
Jag kände mig hängig redan igår.......det var nog det här vädret mina
leder kände av.
Den här jäkla förkyldningen som jag går och bär på gör ju inte saken
bättre.......den verkar inte vilja bryta ut riktigt men inte heller försvinna.
Idag tänker jag inte gå ut i onödan utan tända lite ljus här inne och
mest bara mysa med vovvarna.
Mätte upp de nya gardinerna jag köpte till köket igår så nu ska jag
bara köpa fållband så jag kan stryka upp dem.
För mig som inte kommer överens med symaskiner är fållband rena
himlariket.=)
Jag ska höra med mamma om vi inte ska göra en sväng till Birsta
imorgon.
Den här veckan hoppas jag på att få lite nytt pysselmaterial med
posten........förutom det jag beställt i från Usa så har jag även
beställt en del papper ifrån Stellas & SkaparLusten.
Om knappt en månad ska jag och Malin åka på scrappmässa till
Gävle........det är vår första mässa men förhoppningsvis inte den
sista.
Det ska bli så kul att få gå bland all montrar och klämma och
känna på det man ska köpa.
Nu ska jag göra mig en kopp te och sätta mig vid pysselbordet
en stund.
Ha en skön måndag!



Kommentarer
Postat av: Znogge

Det är hopplöst med förkylningar som bara står i kroppen och spänner. Det är bättre när eländet bryter ut så man kan bli pigg igen!

Låter spännande med mässa. Du får ta stora shoppingvagnen med dig!
Kram!

2008-04-07 @ 09:25:35
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: curlingmormor

Ja nog känns det i lederna alltid när vädret är så här ostyrigt, Idag blåser det som bara den, men vi tog oss en promenad och faktum att med varma kläder så var det riktigt skönt. På något vis så känns det att det inte är "vintriga vindar"!!!!
Kramizzzzz till en bra dag!!!!

2008-04-07 @ 11:43:54
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: zizzi

Krya på dig och tack för att du alltid har så fina bilder på bloggen!!
Kramisar till dig!

2008-04-07 @ 13:03:03
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Christina

Skickar upp lite solsken till dig så du kan värma dig.
Kram vännen

2008-04-07 @ 15:12:49
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Monica

solen har inte vi heller haft !!
Grått o trist.
Va kul med en gävle tur ;) gå inte bersärk bara mellan stånden hahaha

2008-04-07 @ 17:22:04
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0