Jag vill ha vår nu.

171507-1013
Sen igår har vi fått säkert 1 dm snö......vi som nästan hade snöfritt på
gården.=(
Det fortsätter att snöa så än är det inte slut på vintern.
I natt har det inte blivit mycket till sömn.......mycket pga värk men mest
beroende på Ella.
Hon var orolig från klockan 2 till 4,30 då hon kräktes och var ut och
bajsade......magen mådde inte bra alls.
Funderar på om det var det där benet hon fick igår......hon åt inte ens
hälften av det Vilda åt men hennes mage kanske är känsligare.
De fick inte äta upp hela benet igår men det vet i sjutton om jag törs ge
Ella sitt idag.
Samtidigt är det ju inte ovanligt att hon kräks men just att hon var så
lös i magen samtidigt tyder nog på att hon fått i sig nått som inte var
bra.
Får väl se hur hon är i magen under dagen.
Mina leder är riktigt onda idag och dessutom har jag huvudvärk.......
jag skyller allt på det här vädret.
Idag blir det nog mest vila i soffan och kanske lite pyssel om jag orkar.
Inspirationen är fortfarande inte riktigt på topp.
Ha en skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Stackers Ella! Hoppas Ella piggnar till under dagen och mår bättre. Det är lätt att de får i sig något skräp men vissa hundar blir även dåliga i magen av ben. Blir för hårdsmält...
Kram och ha det bra i dag!

2008-04-09 @ 08:32:07
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Stackars Ella :( *krya på sig kram*

2008-04-09 @ 09:32:56
Postat av: Margaretha

Ooooohhh vita orkidéer....min absoluta favorit....Jättefina..
Hoppas att vovvens mage har lugnat ner sig, det kan inte vara lätt att inte kunna tala om vad som e problemet....
Hoppas att du själv mår bättre snart också efter lite vila.....
Kram på dig
Margaretha

2008-04-09 @ 10:37:13
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Christina

Så tråkigt att det snöar hoppas att det vänder snart....
Så vackra blommor du köpte, vitt är så snyggt.

Skickar upp lite solsken till dig
Kram vännen

2008-04-09 @ 11:37:31
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Uj uj, det var inte roligt för Ella, vovvsingen betedde sig också lite lustigt när vi kom ut idag, men efter att ha fått kräkts en skvätt så var allt frid och fröjd igen. Det är ju så mycket krafs som de petar i sig så här nu när snön försvinner. Fast idag kan jag ju tala om att vi har fått säkert en 5 cm snö och det snöar som bara den just nu!!!!
Kramizzzzzz

2008-04-09 @ 12:49:02
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Petra/Paradise

Tack för gratulationen vännen! *glad*
jag hade tens-maskin i julas för smärtan i ryggslutet.
Min mamma har fått tensmaskin också till sina utslitna leder..å hon tycker att det är rätt skönt.
Inte blir det bättre..men för stunden så kanske det lindrar smärtan lite!
SJälv håller jag nästan på å dör här hemma av min smärta i vänsterdel av ryggen..tror bäbisen trycker på mina revben! Sover inget längre =(
*suckar lite*
många kramar till dej å vofsingarna! Hoppas lilla Ella frisknar till snart.
kram Petra

2008-04-09 @ 13:52:12
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Anna

Ja men snart töar det... :D

2008-04-09 @ 18:06:38
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Ninni

Det är säkert benet..vet att våra förra grannar deras vovvar var bla väldigt känsliga för de rökta grisöronen..de torkade gick bra.
Du mår säkert dåligt av vädret..det är ju görtrist.

Kramen

2008-04-09 @ 19:18:38
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0