Vilken dag!

171507-691
Oj vad trött jag känner mig nu,det blev en lång dag.
Mamma kom och hämtade mig klockan 11,30 så att jag kunde
hämta sprutorna på apoteket och handla lite mat.
Efter att jag varit hem med varorna skjutsade hon upp mig på
sjukhuset där Anders mötte mig.
Så var det då dax att ta min första spruta.
Efter att ha tränat att sticka i en slags kudde så skulle jag då
sticka mig själv i magen.
Anders som satt bredvid sa att jag såg blek ut medan jag satt
med sprutan i handen och försökte förmå mig att sticka in nålen.
Men jag kan stolt säga att jag tillslut lyckades och det gick
riktigt bra.=)
Om två veckor är det dax för nästa och då ska jag försöka fixa
det själv här hemma.
Hur det går återstår att se.
När vi kom hem var redan vännen som skulle klippa Anders här
och hon blev kvar hela kvällen.
Nu är jag ganska mör,luften gick ur mig så fort hon stängde
dörren.
Tack till alla er som hållit tummen för mig idag,jag tror att det
var tack vare er som det gick så bra.=)
Som sagt så har dagen varit lång så nu säger jag nattinatti
och tar med mig vovvarna och kryper till sängs.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

God natt vännen =) du har varit så duktig i dag. En stor varm kram till dig =)=)=)

2007-09-18 @ 21:10:07
Postat av: Malin

Jag är impad att du gjorde det=) Men nålarna är ju så tunna och fina (inte som att ta sänkan med borr-nålen!) så man känner inte när man sticker ju=) By the way så fick sej internetbutiken ett ganska upprört mail av mej...jag skrev att det var dålig kundservice och att det var helt otroligt att man inte kan få tag på dom fast man försökt i över 2 veckor...Sen undrade jag varför dom inte har skickat mina grejer eftersom betalningen har gått fram. OCh hade det bivit fel så borde dom ju ha skickat mot postförskott som det står på hemsidan... Jorå...jag var upprörd men trevlig när jag skrev mailet =P
Gonatt å kram!

2007-09-18 @ 21:15:00
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: christina

Så duktig du var och du skall se att du vänjer dig snabbt.
Önskar dig en riktigt god natt vännen
Kram

2007-09-18 @ 21:30:27
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: A n n a

Natti natti gumman..ja dom där nålarna är ju så tunna så dom känns ju knappt men är man spruträdd så är man..
Kram på dig..skönt att det gick bra :D

2007-09-18 @ 22:34:56
Postat av: Znogge

Nästa gång går det ännu enklare och då behöver du inte oroa dig lika mycket. Oron tar ju också på krafterna. Hoppas du fått en god natts sömn och känner dig piggare i dag!
Kram!

2007-09-19 @ 06:51:29
Postat av: marina

God morgon!Skönt att det gick bra.Det kommer att gå lika bra nästa gång oxå ska du se..Nu håller jag tummarna att du märker skillnaden ganska snart!
Får man ta lite xtra blodprover när man tar dom sprutorna som med Methotrexathe?
Ha en jätte mysig dag med flickorna!

2007-09-19 @ 07:07:50
Postat av: Pia K

Det ser ut som om Vilda oxå stuckit nålar i en kudde hela dagen!Grattis till dig för att du övervann din rädsla/ängslan!Jag vet inte om jag skulle greja det!?
Idag-Onsdag får du njuta av dagen på hemmaplan.

2007-09-19 @ 08:02:16
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: curlingmormor

Härligt att höra att det gick så bra och att du var så duktig. Det kommer naturligtvis att gå ännu bättre nästa gång för då vet du ju hur det går till.
Nu håller jag tummarna för att denna spruta kommer att hjälpa dig. Hoppas att du känner dig lite piggare idag och att du får en lugn och skön dag.
Kramizzzzzzar till duktiga du!!!!

2007-09-19 @ 08:45:53
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0