Vila.

171507-687
Helt otroligt men jag har redan duschat blommor och putsat fönster
i köket.=)
Kan kanske bero på att jag klev upp 5 imorse,morgonstelheten
varade lika länge som vanligt men klockan blev ju inte så mycket
tack vare att jag var uppe så tidigt.
Nu är jag lite trött och har tagit mig en kopp te och en macka och
satt mig här för att vila.
Jag har hela dagen på mig att stryka gardineroch hänga gardiner.
Ska bli skönt att få det lite murrigt och mysigt i köket också.
Jag köpte ljung igår som jag ska sätta i mina fina lådor som jag
köpte i våras men det kan jag göra en annan dag om jag inte orkar
idag.
Härligt att få en dag när jag mår så pass bra att man orkar göra något
av allt det som ligger över en.
Värken känns som vanligt men jag är piggare idag,kanske det vänder
nu.=)
Den största vinsten med sprutan är just att sjukdomskänslan avtar
och då känner man sig piggare även om värken är kvar.
Kanske det beror på den att jag känner mig piggare idag,nej jag ska
inte ta ut något i förskott.
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åhh va härligt att du mår lite bättre!
Men vila dig också vara uppe och springa klockan fem på morgonen låter inte som nån höjdare!

2007-09-26 @ 11:24:01
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Znogge

Vilken effektiv morgon och förmiddag! Vist är det mysigt att göra lite fint hemma. Jag börjar så smått fundera på nya jul-panelgardiner till köket. Men det är ju tid än...
Kram och ha en fin dag!

2007-09-26 @ 12:15:28
Postat av: Cina

Kl 5 !! Jag gick upp 6.30 och kände mig som dööööd :D Men skönt att du orkar göra lite saker iaf, fast glöm inte och vila dig med *tittar strängt*
Just pga det din kompis råkat ut för gör att jag ALDRIG någonsin handlar i Magnolias webshop. Det är enbart strul så därför ber jag antingen någon handla i butiken eller på någon mässa. Jag har själv väntat ... och väntat.... och mailat. I flera månader fick jag vänta. Så jag surar än ;)
Sköt om dig vännen min!
*KRAM*

2007-09-26 @ 12:18:46
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Åsa

Gud vad skönt!
Visst är det skönt dedagar man mår lite bättre!
Det är guld!
Hoppas det håller i sig!
kramen på dig!

2007-09-26 @ 13:50:43
URL: http://solskuggan.se
Postat av: A n n a

Inte köra slut på dig nu ;)
*kram*

2007-09-26 @ 14:43:20
Postat av: curlingmormor

Jag har också börjat gå upp tidigare på morgnarna bara för att det tar ett par timmar innan man är människa. Faktiskt riktigt bra att göra så. Man kan ju sitta i fotöljen och småslumra, det är riktigt skönt.
Kramizzzzz

2007-09-26 @ 21:58:15
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0