Uttråkade prinsessor.

171507-629
Idag har jag inte varit så rolig tycker vovvarn,jag har mest vilat mig
i soffan eller pysslat.
Gårdagen tog mer på krafterna än jag först trodde.
Skönt att det är helg nu så husse är hemma och kan busa med
dem och ta dem på längre promenader.
Mitt nya te var jättegott,jag köpte det på Kahls och den butiken finns
nog i de flesta städer.
Om ni ska köpa te så kan jag varmt rekomender Vintersaga.
Anders har köpt med sig lite godis och två filmer så vi ska lägga oss
i sängen och kolla på en av dem om en stund.
Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda, Hero & Moa

Heeej!
Dessa onda leder. Jag är inne i en dålig period jag oxå och nu efter nästan 3 år så har dom kanske kommit på att min mage och reumatism hör ihop :(. När värken är som mest så funkar inte magen heller. Man får ju hoppas att dom kommer fram till något.
Vi önskar en trevlig helg och hoppas att det kommer lite värme med solen.
Kram

2007-09-21 @ 19:38:35
URL: http://www.wrinkledog.se
Postat av: curlingmormor

Fortsätt du att vila och samla krafter så länge som det känns så, du gör så rätt som lyssnar på din kropp!!!!! Hoppas nu att filmen var bra, jag skulle aldrig kunna ligga i sängen och titta på en film, skulle somna efter en kvart hi hi.
Kramizzzz

2007-09-21 @ 22:46:33
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Marina

Halloj!
Hoppas att du känner dig utvilad idag!
Ska prova det där teet!Alltid kul med lite nya smaker!
Jag har fastnat för rabarber grädd!!
Ha d gott!

2007-09-22 @ 09:00:01
Postat av: maria

Godmorgon, vännen! Så det blev lite flm hos er oxå igår kväll, hos oss med...
Kan vara skönt att kura ihop sig framför en mörk höstkväll:)
Hoppas att din lördag blir fin och att du mår bra idag!!! Kram


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0