Uppe i ottan.

171507-715
Som vanligt är jag tidigt uppe,det är stört omöjligt att ligga kvar när
ryggen värker.
Nu har jag tagit mina tabletter så när de börjat verka ska jag krypa
ned i sängen en stund igen.
Som vanligt har jag min ryggvärmare Ella med mig i soffan.=)
Bilden tog jag igår kväll,det är helt otroligt vad Vilda tillåter när det
gäller sin lillasyster.
Hon skulle aldrig tillåta en annan hund att sätta sig på henne.
Dottern och hennes sambo kom och hälsade på en stund igår
kväll,hon hade med sig ett paket till mig med en bodylotion från
Body Shops nya spa serie.
Hon är för gullig,ville muntra upp mamman lite.=)
Vovvarna var så klart i sitt esse,Vilda ville leka och Ella ville kramas.
De älskar verkligen när det kommer besök och framför allt när det
är barnen och deras respektive,då vet de att de får en massa
uppmärksamhet.
Nu ska jag krypa ned i sängen som Vilda har hållit varm åt mig,
Ella får följa med hon också.
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

hahaha,dessa sessor!! De är härliga!
Hoppas din värk lättar.
Jag har oxå en urjobbig dag idag.
Känns som om hels kroppen slagit knut på sig och huvudvärken knackar på eftersom jag spänner mig så!!
Hoppas du somnade om!
Kram!

2007-09-15 @ 08:35:13
URL: http://solskuggan.se
Postat av: Ninni

Haha vilka roliga bilder du får till på dina hundar!!
Hoppas värken lindrar under dagen och tack söta du för rar kommentar, det värmer!
kramiz

2007-09-15 @ 08:51:35
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: maria

Godmorgon, vännen min! Vilka hundar, de är verkligen roliga... Hobbe kan oxå vara så där... Hoppas att värken lindras och att du får en skön dag idag! Kram

Postat av: Eleonora

Nu har jag läst dina inlägg bla hos Christina och jag tycker du har så bra åsikter, så nu presenterar jag mig här för dig. Du hittar mig hos Lily of the Valley. Gullig bild på hundarna. Jag har haft en strävhårig taxpojke och den dag han fick "somna in" (pga sjukdom) hos veterinären, var det värsta jag varit med om. Sen har det inte blivit någon ny vovve. Vore roligt om du tittade in till mig. En skön weekend önskar jag dig.

2007-09-15 @ 09:40:38
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: A n n a

He he he..Ella alltså..vilken jycke!!
Hon parkerar sin rumpa vad det passar henne *fniss*
Ha det gött idag gumman..Jag är hundfri idag..lånat ut crisse till janne!!

2007-09-15 @ 12:01:48

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0