Två trötta & en pigg tjej.

171507-747
Vilda och jag börjar bli lite trötta men att vila under samma tak som
Ella är inte alls så lätt.
Hon kliver omkring i soffan utan hänsyn till att vi oxå faktiskt är där.=)
Han jag delar säng med på veckorna och träffar på helgerna har som
vanligt inte kommit hem från jobbet ännu.
Vilken tur att jag har så mycket sällskap av prinsessorna.
Jag orkar inte umgås med vänner på kvällarna,inte nu i allafall när
lederna och ryggen värker mer än vanligt.
Som tur är så har jag inget problem att vara ensammen men visst
kan det bli lite trist ibland.
Nu ska jag rasta vovvarna en sista gång och sen lägger vi oss och
ser en bra film.
Det är en dag imorgon också och då har jag planer på att putsa
fönstren i köket ,så jag hoppas att jag är pigg och kry när jag vaknar.
Nattinatti allihopa!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Lilla Ella gumman..vill osså ha lite närhet..lite för mkt ibland kanske ;)
Natti natti gumman..

2007-09-25 @ 20:58:49
Postat av: Marina

Du har ju oss..Om det känns tråkigt att vara själv...:-)
Natti natti!

2007-09-25 @ 21:58:26
Postat av: curlingmormor

Hoppas att du fick sitta ifred i soffan hi hi, det fanns ju lite smått och gott på tv ikväll om du inte valde att göra som jag gjorde, att somna hi hi.
Kramizzzz

2007-09-25 @ 23:11:43
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Malin

Har du oxå en som du bara ser på helgerna?=)
Jag hoppas att Majamelon är lite leksugen så Ella får trötta ut surtanten på torsdag...
Nu har jag tittat igenom vad jag ska beställa! Det blev 390 :- . Jädrans piratpapper till att vara slut hela tiden...men det fanns 2 st sorter som fanns i lager som jag gillade bäst=)
Nej nu ska jag ta och ge Max mat och hoppa till sängs. Babysång imorgonbitti! Oj va jag ska sjunga...*host harkel*

2007-09-25 @ 23:32:09
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0