Trötta!

171507-697
Här händer inte mycket,tom vovvarna tycks vara trötta.
Jag har haft lite hundvård och kört dammsugaren en sväng medan
Anders plockat undan lite ute på altanen.
Ella släpper så otroligt mycket hår nu även om jag försöker borsta ur
hennes päls när hon är ute.
Det är ingen idé att ställa undan dammsugaren för man måste ta
en sväng med den varje dag nu.
Tur att de inte släpper så här hela året utan bara höst & vår.
Nu ska jag göra oss en kopp te och tända lite ljus,det är mysigt
med höst.=)
Ha en bra eftermiddag & kväll!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Ja gud ja..Crisse släpper hår nu :( man dammsuger & dammsuger..men ska inte klaga..han fäller inte så mkt förövrigt...
Kram på er..mys riktigt ordentligt idag..jag hade velat ha en öppen brasa nu,tänk va varmt & skönt??

2007-09-16 @ 14:49:20
Postat av: Ninni

Jaha dom släpper hår, trodde knappt dom gjorde det med tanke på att de är så korthåriga..jag ska köra dammsugare nu, ligger löv i sovrummet..haha!
Så är det när man har fönstret öppet...suss gott när det är dax..kramen

2007-09-16 @ 20:25:52
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Här har vi också en vovvsing som är bra på att tappa hår.
Det gäller att ta det lungt när man skall gosa med henne, guben är så väldans bra på att "klia" henne, hon tycker det är så skönt, men aj aj aj vad mycket hår det blir.
Kramizzzz

2007-09-17 @ 11:32:48
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0