Sura Ella.

171507-694
Ella tycker att hon har världens elakaste matte,kan man se mycket
surare ut.=)
Hon vill hela tiden gå ut men jag har satt stopp för det och varför ser
ni på golvet runt henne.
Hon går raka spåret till häcken där de grävt hela sommaren hon och
Vilda,nu är det lerigt och mojsigt där när det nyss regnat.
När hon sen kommer in ser hon ut som ett monster från underjorden
och det är ju inte så kul att få in.
Så nu sitter hon och hänger med huvudet och tycker så synd om sig
själv,suck.
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Fyy vilken taskig matte ;)
he he..hon kan konsten att se sur ut :D vilket minspel!!!
Vågar man fråga hur Vilda ser ut?..(vit)......
Crisse hälsar att han blitt förolämpad av matte idag..kallad blöt wettex trasa....

2007-09-09 @ 14:14:22
Postat av: Znogge

Hon ser onekligen något sur ut måste jag säga! Men stå på dig matte!

2007-09-09 @ 15:19:10
Postat av: Cina

*hihihi* vad skuldmedveten hon ser ut :)
Nu är jag tjatig, men måste fråga vad stenarna kostade?
Sen vill jag säga att jag är så glad och tacksam för alla dina fina kommentarer i mina bloggar. Dom värmer och känns så uppriktiga. TACK vännen!!!
*KRAM*

2007-09-09 @ 16:28:59
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Ninni

Ja det var en SUR hund..haha!

2007-09-09 @ 16:37:04
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: A n n a

Hur går det idag då? Har trädgårds marodören vart framme mer idag ;)
Pözz på dom..

2007-09-09 @ 18:17:18
Postat av: Christina

Ha haha ha hihi alltså den....hon är väl bara för go!!
De kan se så sura ut men då är de som allra gulligast tycker jag.
Härligt Helena...
kram

2007-09-09 @ 18:43:50
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Åsa

hahaha,hon ser verkligen skitsur ut!
Härlig uppsyn!
Ha en skön kväll!
Kram!

2007-09-09 @ 19:10:47
URL: http://solskuggan.se
Postat av: curlingmormor

Sicken liten surfia, vad go hon är. Vovvsingen blev sur på mig idag också, hon vill ju så gärna vara ute, men när det började regna så ville hon inte alls in, utan matte fick låta lite arg på rösten, då kom det en vovvsing in med hängande öron och så gick hon upp och la sig. De är för goa de små liven.
Kramizzzzz

2007-09-09 @ 21:47:06
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Marina

asgarvar! Vilken härlig bild...Nu fick jag mig ett gott skratt...Hon är ju bara för härlig!!

2007-09-09 @ 22:17:55

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0