Sovmorgon!

171507-735
Den här bilden tog jag i gårkväll när Vilda promt skulle sova på husses
arm,hon är så go den prinsessan.

Idag tog vi sovmorgon,ja alla utom Ella förstås.
Hon började redan klockan 5 (med sitt alldeles egna sätt att gnälla på)
att försöka få komma upp i vår säng.
Jag fick henne att lägga sig i sin bädd igen, så sov vi till kl 6 då
hon började gnälla igen.
6,30 ledsnade husse på att höra henne och lyfte upp henne i sängen
och då somnade hon genast om och de sover fortfarande alla tre.
Det har inte skett något under inatt så jag har som vanligt ont och
känner mig trött.
Det ser ut att bli hyffsat väder så vi ska försöka göra klart höststädningen
ute nu i helgen.
Jag har ett paket som väntar på mig på Ica Maxi så det blir nog en tur dit
idag.
Annars blir det lugnt,vi behöver vila båda två.
Ha en mysig lördag alla!

Kommentarer
Postat av: A n n a

vilka fina kort gumman..sen bilden på Vilda..lillfisen..kan nästan höra henne snusa på husses arm :D
Hoppas du mår skapligt & att din dag blir bra?
*kram*

2007-09-22 @ 10:33:00
Postat av: curlingmormor

Hon ser ut att sova riktigt gott på husses arm. Här regnar det för fullt så nu passar det ganska så bra att i lugn och ro börja ta hand om hemmet lite grann.
Kramizzzzzzzar till en lugn och skön dag

2007-09-22 @ 10:42:02
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Carina

Har förstått att du har svårt att sova pga smärta...men visst är det skönt att se & höra de små odjuren dra sina timmerstockar... Idag laddar vi för en tur i svampskogen, hittade tre ynka kantareller igår! Ha're gott & så smärtfritt som möjligt!

2007-09-22 @ 11:47:01
URL: http://www.me-knodden.com
Postat av: Marina

Vad mysigt det ser ut!!!Ja du så du har småbarn i huset du oxå!!!
Ha en bra höst dag med familjen!

2007-09-22 @ 12:10:16
Postat av: Marina

Vad mysigt det ser ut!!!Ja du så du har småbarn i huset du oxå!!!
Ha en bra höst dag med familjen!

2007-09-22 @ 12:10:47
Postat av: Lotta

Ser skönt ut. Ha en trevlig höstdag!

2007-09-22 @ 12:16:05
URL: http://viaoar842.blogspot.com/
Postat av: Znogge

Passa då på att koppla av och samla nya krafter. Jag tänker också njuta av ledigheten men ett par gardiner måste först fållas!
Kramar!

2007-09-22 @ 12:47:56
Postat av: Nina på Johangården säger

Så gulligt! Ha det bra! Kram

2007-09-22 @ 20:42:12
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: åsa

natti och sovgott!
Nu funkar grejerna här!
Kram!

2007-09-22 @ 23:17:43
URL: http://solskuggan.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0