Sovmorgon.

171507-439
Idag tog vi sovmorgon.Ella vaknade vid 7,30 men jag orkade inte kliva
upp så jag lyfte upp henne i sängen och där ligger hon fortfarande.
Jag hade så jäkla ont i mina leder igår kväll och natten har varit jobbig
så det var skönt att få ligga kvar en stund.
Hade tänkt ta tag i sovrummet i dag och städa det riktigt men jag tror
att om det inte sker ett under så att värken släpper så får det bli en
annan dag.
Solen skiner idag också men som vanligt blåser det lite kyliga vindar.
Sitter man i lä så är det säkert skönt,jag ska nog sätta mig ute på den
övre altanen lite senare och mysa i solen.
Ha en härlig lördag alla!

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Städningen finns kvar och väntar in dig så vila dig idag. Ha en skön lördag, kram på dig!

2007-09-01 @ 09:45:24
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: maria

Ja, som Nina, säger och som jag har gjort ett bra tag nu... Blunda du för städningen och mys lite istället... Så tråkigt att du har ont! Hoppas din dag blir så bra som den kan bli!!! Kram

Postat av: Marina

Trist att du har värk! Jag hoppas att du blir bättre när du börjar med den andra medicinen!
Hoppas att du har lä så att du kan mysa en stund!

2007-09-01 @ 12:45:58
Postat av: Christina

Ta det lugnt idag, städningen väntar på dig ändå.
Åhhh en riktig bulldog posering :)
Ha det gott vännen
Kram

2007-09-01 @ 12:50:26
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: A n n a

*kramar om* jag har stora problem när det blir väderomslag,vet inte hur det är med dig..men värk oavsett är fan inte roligt nånstans..
Hoppas du får vila på dan nu?

2007-09-01 @ 14:21:27
Postat av: curlingmormor

Tycker att det är helt rätt när vi lyssnar på våra onda leder. Det har jag också gjort idag.
Kramizzzz

2007-09-01 @ 23:57:39
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0