Shoppat.

171507-748
Jag har investerat i en bläckfisk att hänga i duschen,man sätter fast
sina schampo och duschkrämsflaskor i armarna på den.
Smart och rolig grej tycker jag.
Jag köpte även en liten present till min syster som fyller år på lördag,
nu gäller det bara att få iväg den till Göteborg i tid.
Kläder blev det inte mycket av,jag köpte bara ett par lite finare byxor
med korta ben.
De blir snygga till mina stövlar i höst.
Sen hittade jag fina snören och papper på akademibokhandeln,jag
gillar att göra snygga paket.
Nu är jag helt slut och tänker inta soffläge en stund.
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Ha ha vilken ball??? Du får ta en bild när du står i duschen sen ..så man ser exakt hur den ska funka ;)

2007-09-25 @ 13:41:26
Postat av: Nalle

Haha har aldrig sett en sån ! Va kul ! Kram !!

2007-09-25 @ 14:02:18
Postat av: Znogge

Den var verkligen häftig! Har aldrig sett något liknande så ett foto med flaskorna på plats vore bra!
Själv behöver jag köpa nya skor...
Kram!

2007-09-25 @ 14:02:40
Postat av: Marina

Den där var häftig!Skulle nog vara uppskattad av ungarna....
Så du fick tag på ett par byxor i alla fall!
Skulle också behöva handla lite kläder till mig , men det får bli i ett annat liv!!!!
Ha en bra eftermiddag med flickorna!

2007-09-25 @ 14:14:49
Postat av: Åsa

Jösses vilken manick..........! Hade behövts här!
Kul att du hittade "brallor"!
Kramen på dig!

2007-09-25 @ 15:01:51
URL: http://solskuggan.se
Postat av: Nina på Johangården säger

Kul bläckfisk du hittat. Ha en skön kväll! Kram

2007-09-25 @ 18:48:18
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Det var en rolig pryl, funderar litegrann över hur du skall hänga den, hm hm. Blir toppen med ett litet foto
hi hi. "Finare" byxor har man alltid användning för och snyggt är det.
Kramizzzz

2007-09-25 @ 23:09:44
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: elsamaja

AAAAHHHHH.....jisses....vad i herrans namn är det där???.... ganska ordagrant var det vad jag gastade när jag såg bilden, lyckades scrolla lite väl snabbt, så den bara skymtade förbi, och jag höll på att kasta mej baklänges.
Verkar ju vara en kul grej med ett vettigt syfte, men jag tror inte på den för oss, för jag antar att det måste till tvåhandsgrepp, för att få i-och-ur dom, ur öglorna.
Ha det gott
KRAAAAAMMM (trots att du skrämmde mej)

2007-09-26 @ 00:25:18
URL: http://elsamajarun.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0