Segt!

171507-680
Åh vad jag är seg idag.Stel som en pinne och ont överallt,nu blir det
till att vila.
Det är en hel del fönster kvar att putsa och byta gardiner i men jag har
åtminstonde tagit 2 rum den här veckan och det känner jag mig mer
än nöjd med.
Anders hämtade ett paket med scrapprylar igår när han åkte hem från
jobbet men han kom så sent att jag knappt orkade titta på sakerna.
Det ska jag göra idag istället,det är så kul med lite nya papper mm.
Solen skiner så det ser ut att bli en fin dag,jag kommer nog inte att
kunna gå någon promenad med vovvarna men jag får leka med dem
ute på gården en stund istället.
Skönt att vi hägnade in en bit av tomten så man bara kan släppa ut
dem utan att behöva passa på dem varje sekund.
Det är guld värt sådana här dagar när jag knappt tar mig framåt att
bara kunna släppa ut dem i trädgården och veta att de stannar där.
Ha en skön fredag alla!

Kommentarer
Postat av: Christina

Men vännen, ta det lugnt idag, var rädd om dig!
De smutsiga fönstren försvinner inte de stannar lydigt kvar och väntar på dig :)
Skönt att kunna släppa ut vovvarna när man inte mår bra, det kan jag också.
Önskar dig en skön fredag Helena.
Kram på dig

2007-09-07 @ 08:53:19
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: marina

Ta det lugnt idag, å pyssla å mys med flickorna...
Ska du få börja med den nya snart??
Kram!

2007-09-07 @ 09:08:58
Postat av: marina

Hoppas att du snart får svar!
Näe det är bara 4 hus längre bort...Så det är inte så långt..Jag borde väl igentligen inte behöva packa när det är så nära..Men med mina nyfikna grannar så skulle jag nog gärna vilja slå in alla möbler i papper så att dom inte ser hur dom ser ut..

2007-09-07 @ 09:28:26
Postat av: Znogge

Vi har också staket numera och det är väldigt bra. Det ersätter ju inte rastning men Herr Hund kan vara ute utan att han försvinner efter glada tikar!
Kram!

2007-09-07 @ 09:34:23
Postat av: A n n a

Åhh stackare då hoppas jag du mår lite bättre under dan..*kram*

2007-09-07 @ 09:52:25
Postat av: curlingmormor

Vi har inget staket, men vovvsingen håller sig i trädgården, hon är ju lite rolig, för om det kommer en hund eller så på gatan så kommer hon gärna in, hon ställer sig inne på altanen och kikar ut vart de tar vägen. Hon är ingen vakthund precis.
Tråkigt att du ska ha så ont. När var det du skulle få dina sprutor???? Har du inga tabletter alls som fungerar nu????
Sköt om dig!!!!
Kramizzzz

2007-09-07 @ 22:37:07
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0