Nya leksaker.

Nu har vi varit på Arken och köpt mat och lite tugg till vovvarna.
Det följde även med ett par leksaker så nu ligger de här och biter på
varsin grej.
Ella är ganska försiktig i sitt bitande,hon biter i garntrossen medan
Vilda genast gav sig på plastbiten i mitten.
På bilden kämpar Vilda med att försöka få lös snöret som sitter i
ringen och känner jag henne rätt så ger hon sig inte fören hon lyckas.
Leksaker blir sällan långlivade här,Vilda biter sönder det mesta.
Anders har dammsugat lite men så mycket mer nytta tänker vi nog
inte göra idag.
Känner mig som överkörd av en ångvält så jag behöver nog vila.
Tänkte sätta mig och pyssla lite en stund och sen blir det en mysstund
med prinsessorna i soffan.
Ha en skön eftermiddag!
171507-720

171507-719

Kommentarer
Postat av: A n n a

Ja dom är för gulliga dom små liven :)
Kramiz...

2007-09-15 @ 12:38:14
Postat av: Znogge

Herr Hund är inte så road av att leka med vissa saker och dem han gillar tuggar han sönder på nolltid! Han har faktiskt ett likadant däck som Vilda och Ella har och det verkar hålla i evighet!
Önskar dig en skön eftermiddag med!

2007-09-15 @ 15:18:44
Postat av: Nina på Johangården säger

Min Leia biter i plasten på garnsnodden... och sabbar därmed hela leksaken på nolltid. Hopplösa hund hon är. Sen springer hon och retas med Nallen med resterna av garnbenet. Ha en skön kväll!

2007-09-15 @ 20:22:58
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0