Nattinatti!

171507-727
Här ser ni en typisk Vilda pose,hon vill gärna ligga med huvudet under
en filt eller kudde.
Hon var sån redan som valp,konstiga idéer de har ibland de små liven.
Jag har inte varit så bra idag och nu känner jag mig väldigt trött så det
blir en tidig kväll igen.
Imorgon är det dax för min första Humira spruta,jag ska vara på
Reumatologen klockan 13.
Känner jag mig rätt så kommer det att bli lite si och så med sömn
inatt,erkänner att jag gruvar mig nått vansinnigt.
Jag är ju som sagt hemst nålrädd så hur jag ska kunna sticka mig
själv vet jag fortfarande inte men det löser sig väl på nått sätt imorgon.
Nu ska jag lägga mig och läsa.
Nattinatti alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det kommer att gå bra! Man vänjer sig vid mycket så försök att inte oroa dig i onödan. Tänk på nattsömnen...
Kram och Lycka till i morgon!

2007-09-17 @ 20:36:57
Postat av: christina

Det blir nog bra men visst oroar man sig....
Önskar dig en god natt och vackra drömmar
Kram vännen

2007-09-17 @ 21:55:09
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Åsa Jinder

Hej!
Har äntligen tagit tummen ur röven för att kolla in din blogg! Vilken underbar vit engelsk bulldogg! Samma prickar som Solveig på huden, liksom innanför pälsen! Fantastisk bild när den bruna, lillasyster(?) sitter på hennes huvud! Skrattar högt! Vi har ju bara engelsk bulldogg kvar sen har vi klarat av dem alla! Träffade en liten herre , bara två månader, i somras och ville ju bara sno honom rakt framför ögonen på hussen!!! Vilka underbara!
Nu skall jag länka till dig så jag kan följa dig och dina hundar! Kram Åsa

2007-09-17 @ 21:59:28
Postat av: A n n a

Go´kväll gumman..det kommer bli kanon med Humira..se nålarna som en befrielse..jag sticker mig själv varje kväll..fast inte med Humira..he he..
Kram & håller tummarna för att du ska få sova ;)
annars får du snusa på Ella så går det nog..

2007-09-17 @ 22:11:16
Postat av: Junitjej

God morgon! Ha en trevlig tisdag!

2007-09-18 @ 06:21:00
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: A n n a

Morron,tittar in & ger dig en lyckospark i baken *spark*

2007-09-18 @ 08:28:47

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0