Molnigt!

171507-713
Jaha nu är det slut på det fina vädret för den här gången,nu både
blåser det och är molnigt.
Jag har dragit runt dammsugaren ett varv så nu är det dax att krypa
upp i soffan och vila lite med vovvarna.
Kolla in Vildas ben,hon har lagt tassarna på Ellas rumpa.=)
Det går helt enkelt inte att vara deppig med prinsessorna i huset,det
händer alltid något kul.=)
Tack för alla goa och uppmuntrande kommentarer,det känns skönt
att ha så många bloggvänner som bryr sig.
Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Cina

Kära vännen! Det var mycket tråkiga besked du fick på röntgen :( Förstår verkligen att du känner dig låg och nere. Men det är tur du har din Anders, han verkar ju vara en klippa för dig. Och så dina små söta voffsingar!
Min mamma har inre psoriasis, pappa har reumatism samt 2 stora diskbråck. Så jag vet hur illa livet kan vara med denna ständiga smärta. Jag lider verkligen med dig och hoppas att sprutorna ger dig god lindring.
Ha en lugn, stillsam och mysig helg bland flecefiltar och prinsessor.
*STOR KRAM*

2007-09-14 @ 14:15:20
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Micke

Ja, här regnar det som det värsta.. tack för tummen den 26!!
Kram

2007-09-14 @ 14:20:21
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Åsa

Vad myspysigt det ser ut!
Ha en skön fredagskväll!
Kram!

2007-09-14 @ 14:56:31
URL: http://solskuggan.se
Postat av: A n n a

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh det ser såå mysigt ut med dessa damer i soffan :) ..tassarna är ju så gooa..
Ligga bredvid & höra deras snusande..snarkar??
Varm kram till dig gumman..nu är jag leeedig!! *pözz*

2007-09-14 @ 15:58:21
Postat av: christina

Om man vill ha ett leende på läpparna är det bara att kika in hos dig, dina underbara sessor är obetalbara :)
Man blir så glad och fnissar glatt.
En värmande kram kommer här i blåsten och kylan
Kram vännen

2007-09-14 @ 21:26:22
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Znogge

När jag ser Vilda och Ella så känner jag en stor längtan efter en kompis till Herr Hund!
Bilden är bara underbar!
Kram!

2007-09-15 @ 01:18:53

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0