Kväll!

171507-630
Dagen har som vanligt gått alldeles för fort.
Köpte med ett par hallonpajer från Ica Maxi när vi åkte till sonen och
mums så god den var.
De hade gjort jättefint i lägenheten,jag hade inte sett den sen de
målat om och fått upp lite på väggarn.
Supermysigt har de fått det,känns skönt att de trivs så bra.
Nu blir det en lugn kväll,tänkte pyssla lite och sen blir det en film
och lite ostkrokar som avsluting.
Vovvarn är det full fart på som vanligt men de tröttnar nog snart och
lägger sig och myser i soffan.
Ha en mysig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Puss & kram till gulle dej...Nu fick jag ett pkt av dig & sessorna :D!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paketlappen har legat här hela dan..nu åkte jag ner & hämta den...åhhh tusen tack gumman..men hur i helskotta ska jag kunna göra nåt fint kort..jämfört med dina alster? Jag ska göra mitt bästa!! Jättebamse tack & KRAM!!!
Pözz på vovv öronen!!

2007-09-28 @ 19:01:33
Postat av: curlingmormor

Hallonpaj mumsans vad gott!!! Kom just på att jag köpte ostkaka idag, den har jag glömt bort, hoppas att jag kommer ihåg den imorgon hi hi.
Kramizzzz

2007-09-28 @ 23:20:18
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0