Kväll!

171507-737
Ella har trängt in sig för att mysa med Vilda i soffan och det gick bra en
stund.
171507-738

Sen lade sig Vilda till rätta och Ella fick lite panik när hon blev ihop
klämd.Haha hon såg så rolig ut när bara nosen och tungan stack
upp.Det var första gången Vilda fick Ella att flytta sig och inte tvärt
om.
Nu är allt undanplockat ute,det var så skönt att kunna ställa in allt
i det nya förådet istället för att bära ned allt i källaren.
Idag har det blivit mycket pyssel och lyssnande på ljudbok,jag
har inte orkat så mycket annat.
Vi lyssnar på Jan Guillou nya bok Fienden inom oss.
Ha en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: maria

Hej igen! Nu är jag förvirrad......... Vad är att scrappa??? Och hur, vad, vilket material är till själva kortgörandet.... Guuuu´så ovetande jag känner mig nu *rodnar* men blev alldeles förvirrad på stellas.se och scrapbodan..... Kanske behöver lite vägledning om du inte misstycker*ler*. Det verkar dock rätt svårt (men jag gillar sånt) oh himla skojigt!!!! Ha en skön kväll!
Pst. Du kan ta mailvägen om du vill... mlejonungenathotmail.com
tänk på att byta ut at... Vill inte ha spam:))
Kram!

Postat av: Marina

*asg* Dom är ju för goa..Här ligger Zero och skäller på Leo för Leo snodde hans ben :-)Mycket vilja i den lilla...
Ha en trevlig kväll!

2007-09-23 @ 19:51:43
Postat av: Znogge

Tittar bara in och önskar en trevlig söndagskväll. Har varit på en härlig långrunda med Herr Hund. Strålande sol och sommarvärme!
Kram!

2007-09-23 @ 20:46:10
Postat av: curlingmormor

Du har så många fina bilder på dina vovvar, härliga bilder, man kan titta på de hur länge som helst.
Idag har vi haft en lugn och skön dag, det behövdes faktiskt, har kännt av lederna lite mer idag efter min framfart bland dammtussarna i fredags.
Kramizzzzzz

2007-09-23 @ 22:42:52
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Pia K

Den fleecefilten hänger lika slarvigt över vår soffa!Är nog ett gäng Bullisägare som har den!Kram kram Pia

2007-09-24 @ 00:40:22
URL: http://www.nogg.se/hundliv

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0