Grått & trist.

171507-166
Det är inget vidare väder idag,regnet hänger i luften.
Jag låg kvar en stund i sängen när Anders gått till jobbet men som ni
ser så blev det trångt fast husses säng var tom.
Ella lägger sig alltid på täcket så jag blir utan och Vilda ska ligga tvärs
över sängen,jag gav upp och gick och satte mig i soffan istället.
De ligger fortfarande kvar i sängen så just nu har jag hela soffan för
mig själv.=)
Vet inte vad jag ska göra idag,som vanligt finns det massor som jag
skulle behöva ta i tu med men orken finns inte just nu.
Jag har satt som mål att försöka beta av en av alla saker som väntar
på att bli fixade om dagen.
Just nu känns det som ett realistiskt mål.
Nu ska jag göra en runda bland era bloggar och kolla hur ni har det.
Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: curlingmormor

Du är mig en snäll matte som låter vovvsingarna sova i
era sängar, så snälla är inte vi, hi hi.
Hoppas att du får en bra dag och förhoppningsvis ett bättre väder, här skiner solen och det är ett toppenväder.
Kramizzzz

2007-09-03 @ 09:14:53
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Christina

Ser skönt ut och man skulle vilja göra likadant :)
Ha en skön dag med allt du skall göra idag
Kram

2007-09-03 @ 09:45:04
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: maria

Så, grått och trist, det brukar vara perfekt till att beta av saker på dessa dagar... Hoppas att dagen blir så bra som möjligt och att solen kommer fram!!! Kram

Postat av: A n n a

Trist när orken inte finns men möjligheten? Hoppas du känner dig bättre framåt kvällen..*kram*

2007-09-03 @ 13:15:47
Postat av: Marina

Dom ser ut att ha det jätte skönt...

2007-09-03 @ 17:10:44

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0