Fullfart.

171507-666
Åtminstonde på prinsessorna som till sin stora glädje lyckats
komma över husses strumpa.
Jag kan inte förstå varför de tycker att det är så roligt med just
hans strumpor.
Det är väl antagligen att de vet att de inte får ha dem som gör
det så kul och spännande.
Kunde inte låta bli att ta en bild innan jag tog av dem den,nu
sitter de här och hänger läpp för att tråkmatte tagit deras
kuliga leksak.
Det har regnat här i natt men nu ser det ut som om solen
kanske tittar fram ändå.
Mina leder är inget vidare idag heller,jag får nog acceptera
att jag är inne i en sämre period nu.=(
Tänkte i allafall försöka att plocka undan lite mer i trädgården
och göra höst där.
Kajsa och Emma hoppar höjd klockan 12 så det ska vi se och
sen ska vi göra en sväng till sonen och titta hur de har fått det
i den nya lägenheten.
Mer än så orkar jag nog inte idag men det kommer ju en dag
imorgon också.
Ha en mysig dag vad ni än hittar på!

Kommentarer
Postat av: Christina

Gulldoggar!
Det är så kul att kolla dina foto på vovsingarna, skall du veta.
Ja, idag skall man kolla på höjdhopp, helt klart.
Vännen min, ta det lugnt idag med din värkande kropp.
Ha en skön söndag
Kram på dig

2007-09-02 @ 09:17:24
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: maria

Så synd att lederna inte vill idag heller... Så är Hobbe oxå, knycker strumpor så det står härliga till... Ha en bra dag, så bra du kan och ta det lugnt!!! Kram

Postat av: Ninni

Ja det här vädret är väl inte gott för lederna!
Kan inte vovvarna få en egen strumpa att leka med??
Fast det är klart då tror dom väl att det är okey att leka med alla strumpor!
Ha en skön dag..kramen

2007-09-02 @ 10:16:32
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Helena

svarar Ninni:
Det är som du säger att ger jag dem en strumpa så är det ok att ta alla sedan.
De har så mycket leksaker så de borde klara sig utan strumpor.
Men det är som vanligt roligare med det de inte får ha.
Kram!

2007-09-02 @ 10:29:39
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Znogge

Herr Hund gillar också strumpor, speciellt när de inte är helt rena! Oftast är det Husses strumpor som fastnar i hans gap!
Ha en bra söndag!

2007-09-02 @ 11:17:24
Postat av: Nina på Johangården säger

haha... busprinsessorna. Husses strumpor kanske smakar gott... vad vet vi människor :D
Ha det bra! Kram

2007-09-02 @ 11:20:50
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: A n n a

Ha ha..dom är väl för goooa..vilka personligheter!! Hoppas du mår bra & att du får en fin fin dag..*kram*

2007-09-02 @ 12:15:24
Postat av: Malin

Ska vi träffas till veckan om du är bättre? =)
Kram!

2007-09-02 @ 14:12:34
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Marina

Tråkigt att lederna är sämre på dig..Men kanske det är bra d, om du ska börja med nya medecinen så att du har något å glädjas åt när du märker att du blir bättre å bättre!
Det är väl samma som med barn, det man inte får göra e xtra roligt!!Eller?
Ha en bra em/kväll!

2007-09-02 @ 14:49:56
Postat av: Nilla

Dom är underbara din tjejer. Nä inte orkar man så mycket nu. Jag var på hundutställning i går. Och i dag kunde jag knappt ta mig ur sängen. Kroppen värker ajajaj, och är stel. Nä det är inte kul. Men däremot så hade jag kul i går, och det är värt mycket. Även om det kommer surt efter.
Kram

2007-09-02 @ 16:20:14
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Fröken K

Hahha varför är vi sånna? Som först måste "bara ta en bild" innan vi säger ifrån? *s* jag log lite när jag läste det..för jag är precis lika dan...
Det där med leder och hösten och kyla låter inte alls bra..hoppas att du snart får slippa värken..
Music and lyrics var helt underbart gullig film som jag låg och hostade till idag..men den gjorde mig varm :) Har tagit en sväng och tittat på en massa fina scrapping kort du har i bloggen..Mmm blir så inspirerad! kram

2007-09-02 @ 17:35:22
URL: http://frokenk.blogspot.com
Postat av: åsa

Usch,ja fy för detta vädret!
Inte kul på något vis i världen!!
Det är alltid roligare med saker man inte får röra:)
Ha en skön kväll!
kram!

2007-09-02 @ 17:43:37
URL: http://solskuggan.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0