Fredag.

171507-755
Vi har haft sommarvärme på dagarna den här veckan men mornarna
är kalla och frostiga.
Träden har klätt sig i höstskrud,de är en vacker årstid hösten med
alla sina färger.
Mina leder mår alltid sämre höst & vår men ändå är de mina favorit
årstider,vad tokig man kan vara.=)
Idag sov jag till kl 7 så jag känner mig lite piggare.
Ryggen är inte lika ond som igår och resten av lederna värker inte
mer än vanligt så idag blir kanske en riktigt bra dag.=)
Jag ska röja undan lite här hemma,det jag inte orkade göra klart
igår.
Sen ska mamma och jag åka och hälsa på min son,vi ska hämta
upp dottern på vägen så mamma får träffa henne också.
Det ska bli skoj,jag har inte varit och hälsat på sen de fick riktig
ordning i lägenheten.
Imorgon ska vi till dottern med Anders släktingar,de vill grattulera
dem till förlovningen,men vi tar en dag i taget.
Nu ska jag försöka få liv i Anders som har tagit lite sovmorgon,
det behövdes kan jag säga.
Prinsessorna ligger i sängen de också och snarkar ikapp med
husse,tur ni slipper höra oväsendet.=)
Ha en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Christina

Ha ha ha jag kan riktigt höra snarkandet :)
Har en som snarkar rätt bra också.
Så vacker bild du har satt in, jag höstenär en favorit även om värken är värre då.
Hoppas att du får en trevlig dag med barnen och din mamma.
Ha det bäst min vän
Kram

2007-09-28 @ 08:45:14
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Undrade just vad det var som lät hi hi, ibland kan det vara så tapeterna skallrar härhemma, guben och vovvsingen kan verkligen dra timmerstockar tillsammans.
Hoppas att du får en bra och trevlig dag idag och vad härligt att du känner dig bättre!!!!!
Kramizzzz

2007-09-28 @ 09:26:39
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ha en riktigt skön dag tillsammans med dina barn och mamma!! Och du, städningen är nog kvar även om du inte orkar idag ;)
Själv har jag dammsugat hela lgh nu på morgonen så jag kan pyssla en stund utan dåligt samvete ;)
Sköt om dig !
*KRAM*

2007-09-28 @ 09:40:13
Postat av: Anna

Låter alldeles utmärkt det där..
Jättevackert träd..inte riktigt än har det blitt så där rött men det kommer ju ;)
Önskar dig & gubben en fin dag..med sessorna oxå..dom får väl följa me ;)
*kram*

2007-09-28 @ 09:56:33
Postat av: Pia K

Står det trädet på er tomt!?
Är det en Lönn?Vi har bara ekar på tomten(ja förutom lite annat)men dem blir ju inte så där färgglada.Ha det så trevligt,känns som om du har mycket just nu även om det låter roligt!

2007-09-28 @ 10:15:49
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: maria

Åh, så skönt att han kunde vara ledig! Så får ni lite tid oxå! Hoppas att dagen blir bra!!!
Jag fortsätter att kika lite på stämplar, det var lite löv oxå som jag tyckte var fina!
Kramar

Postat av: Åsa

Hahaha,hundsnark låter väldigt mycket.......!
Hoppas dan blir bra och att det "pigga" håller i sig!
Kramen på dig!

2007-09-28 @ 10:23:37
URL: http://solskuggan.se
Postat av: Znogge

Visst är hösten vacker och färgerna fantastiska. Låter dessutom som att du har en mysig helg framför dig!
Ha en riktigt trevlig fredag!

2007-09-28 @ 12:19:04
Postat av: Ninni

Ja varför är det så att lederna mår så dåligt på hösten?
Vacker bild..höstfärgerna är fina..ha en skön kväll..kramen

2007-09-28 @ 15:23:56
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Anna

Hallå? Hur gick det idag?
Kram...

2007-09-28 @ 17:14:50
Postat av: Lotta

Vacker bild. Ha en trevlig helg! Kram

2007-09-28 @ 17:26:42
URL: http://viaoar842.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0