Fost.

171507-734
Det här är första morgonen som jag ser frost på gräsmattan,nu är
det höst på riktigt.
Solen skiner så det lär bli ännu en fin dag.
Vi ska fortsätta att stöka på ute men mer än så har vi inte planerat.
Anders moster bjuder på födelsedagsfika på eftermiddagen så vi ska
åka dit en sväng om jag känner att jag orkar.
Gårdagen var jobbig för mig med mycket värk i ryggen och dagen har
inte börjat bättre.
Ella sov till 8 imorse så jag har fått sova ut i allafall.
Nu ska jag kolla in till er alla och sen blir det frukost.
Ha en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: maria

Godmorgon! Ahhh, jag blir så sugen när jag ser alla vackra kort... Så fort allt har lugnat sig med FK och allt så ska jag nog inhandla lite material!!!
Låter som en söndag hos oss, maken är ute och håller på med det sista på skjulet och sen tänkte jag börja packa in lite i det... Grillen lär vi nog inte använda mer i år:))
Hoppas att du får en skön dag och att kroppen inte säger ifrån för mycket!!! Kram!

Postat av: christina

En go och skön söndag till dig och dina sessor.
Kram

2007-09-23 @ 09:42:19
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Znogge

Frost har vi sluppit så här långt men blir det väl oktobert så... Fast så här söderöver är ju vintrarna inte mycket att hurra för!
Ha en bra dag!
Kram!

2007-09-23 @ 10:40:26
Postat av: Linda, Hero & Moa

Hej!
Det blri ingen utställning för oss med Hero i år iallafall. Han är så osäker efter en domare röck tag i huvudet på han och kramp höll för att han skulle se tänderna. Då var Hero bara 4 månader. Vi ska försöka ställa ut han till våren med mycket träning först.
Vi kommer ju att vara i nordic ändå på utställningen. Roligt att träffa hundfolk och shoppa hund saker(fast man har mängder).
Nu ska vi ta och fixa till buren i bilen. Vi har ju bytt bil och fick då även byta bur men det båda var ju till det bättre men det satt ingen mellanvägg i buren och Moa har en tendens att ta all plats i buren så Hero får sitta intryckt i ett hörn så nu ska mellanväggen fixas, så dom åker bra båda älsklingarna mina.
Vet du inte av något hus som ligger lite på sidan om till bra pris?? Vi söker för fullt men det är väl inte så många som vill sälja under hösten/vintern och till våren är det lååååååångt.
Hoppas du får en bra dag utan en massa värk.
Kram

2007-09-23 @ 12:03:15
URL: http://www.wrinkledog.se
Postat av: Malin

HAha va snäll du är=) Jag gjorde två burkar till Max gröt och välling oxå som jag lägger ut snart =).
Ja nu måste vi träffas i veckan!Jag har köpt stämpelfärg och papper så jag kanske kan få stämpla lite av dej? Jag ska beställa ett par stämplar när jag får pengar den 27e!! Dom hade så otroligt dåligt med grejer på papperskungen men jag lyckades handla för 450 kr ändå =P
ha en bra dag!
Kram!

2007-09-23 @ 12:17:59
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Marina

Skönt att du fick sova..Hoppas att dagen har varit bra !!
Kram!

2007-09-23 @ 13:49:21
Postat av: Nalle

Har inte glömt bort dig, men inte varit här på länge tycks det som . Men det är mycket nu. Är inte så mycket vid datorn. Men det tar jag igen se. Ha det gott ! Kramar

2007-09-23 @ 14:01:47
Postat av: A n n a

Hoppas ryggen inte värker lika jäkligt idag? Ella ser ju för skön ut..lilla fisen..
Ingen frost här än så länge..men snart så :(

2007-09-23 @ 14:08:47
Postat av: Nina på Johangården säger

Det var frost hos mig också... Hoppas din dag varit bra och att kvällen också blir/är bra. Kram!

2007-09-23 @ 17:06:18
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Jossan

Men åååh, vilken gomage! =) Hoppas du blir bättre snart.. Kram!

2007-09-23 @ 17:08:47
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: netha

Hoppas snart du skall få mindre värk, uschanimej vad det är jobbigt när den sätter in.
Dina kort är så underbara på dina goa hundar.

2007-09-23 @ 17:17:34
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Cina

En kram till din onda rygg vännen!
Och imorgon hoppas jag att du blir lite uppiggad när posten kommer :)
Nu ska jag snart kasta mig på soffan och ligga där heeeela kvällen ;)
*KRAM*

2007-09-23 @ 17:21:17
URL: http://dreamcatched.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0