En sur Vilda!

171507-615
Det bulldogar är allra bäst på är att se sura ut.
Ni såg ju bilden på Ella igår,så här ser Vilda ut när hon är sur.
Hon brukar dessutom gnälla lite uppgivet så jag absolut inte ska
missa att hon har tråkigt.
De ser mer eller mindre ut så när de inte får den uppmärksamhet
de vill eller när de inte har nått att göra,inte bortskämda alls.=)
Jag har inte hjärta att sitta och titta på två hängande krakar så
oftast hittar jag på nått kul.
Mår jag bra så tar vi en promenad eller så slår jag in en godis i
var sitt paket,då har de att göra en stund.
Ibland duger det med att vi sätter oss och myser i soffan alla tre.
Måste nog erkänna att stor del av vårt liv snurrar runt prinsessorna
och det har de listat ut de små monstren.=)
Det är samma tråkiga väder idag som det varit hela helgen.
Tänkte försöka ge mig på matrumsfönstret idag så att
vardagsrummet blir helt klart,med lite vilja så ska det nog gå.
Nu ska jag koka en kopp te och försöka reka igång kroppen.
Ha en mysig måndag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ännu en surmulen "sessa"! De är ju bara för härliga!
Vädret här är oxå kasst,trist som bara den!
ha en bra dag!
Kram!

2007-09-10 @ 09:09:42
URL: http://solskuggan.se
Postat av: maria

Hihihi, det där känner jag igen, vad saker och ting snurrar kring:))... Det är illa när sexåringen säger: Mamma, det verkar nästan som om du bryr dig mer om Hobbe än om mig.... Nej, det gör jag inte såklart... Ha en bra dag vännen!!! Kram

Postat av: Lisa, Rut & Gunda

Det är banne mig inge kul med måndagar. Jag är helt klart med på den bulldoggsminen. Gunda & Rut kan den med, det sitter i rynkorna antar jag...
Tusen tack för gratulationer & alla underbara ord du ger mig Helena. Förresten vad tyckte du om chokladbullen vi bägge fann? Jag tyckte den var delikat i bilresan mot Västerbbotten. Mer sånt kommer att inhandlas...
Hoppas du & tjejerna får en fin vecka!
KRAMAR LISA, RUT & GUNDA

2007-09-10 @ 09:45:33
URL: http://www.krutrut.com
Postat av: Christina

Åhhhh så sur man kan vara då, älskar bulldogars sura miner, man kan inte bli annat än glad.
De äe så fina personligheter, underbara i allt.
Så fin ljuslykta du har ute, mysigt, mysigt.
Idag regnar det fort här och det blir ingen promenix för min del, skall pyssla om mig lite istället, trotsa den evinnerliga värken.
Ha det riktigt gott med Ella och Vilda, de små sötnosarna.
Kram vännen min

2007-09-10 @ 10:26:08
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: netha

Ojojoj vad man missar om man inte uppdaterar sig på din fina blogg lite oftare än vad jag gjort den sista tiden, underbara kort och en urfin lykta, sen skall vi ju inte tala om dina underbart sura goa bulldoggar.
Men jag ser nog ut som de två små söta vovvarna idag med, det regnar igen, suck.

2007-09-10 @ 10:31:50
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: curlingmormor

Vilken underbar bild, hon ser verkligen sur ut. När vovvsingen är sur då står det skrivet i hennes ögon och hela hennes kroppshållning.
Vi har haft ett riktigt busväder, men på grund av att jag tog på mig min blå regnjacka så klarnade det upp, märkligt
nej inte alls, bara helt naturligt hihi.
Kramizzzz

2007-09-10 @ 11:10:26
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0