Det är bara att se framåt!

171507-714
Måste erkänna att jag kände mig som Ella igår,behövde nått att stötta
mig på.
Nu känns det bättre,vi pratade en hel del igår jag och Anders,det är
ju jobbigt för honom också när jag får sådana besked.
Det är bara att gilla läget och försöka göra det bästa av det,hade
väl önskat att det bara skulle vara nått som var enkelt att fixa med
min rygg men nu är det som det är.
Jag har tre olika kroniska sjukdommar det är bara att inse.
På tisdag ska jag på reumatologen och lära mig sticka mig
själv och då skulle jag även få veta lite mer ingående hur det såg
ut på röntgen och vad det innebär.
Anders följer med,det känns skönt att ha någon med som kan ta
in allt som sägs.
Nu till dagen,det har slutat blåsa och det ser ut att bli en riktigt
fin dag.
Jag ska dammsuga och plocka undan lite,hade tänkt ta fönstren
i köket men jag tror inte jag orkar det.
Det blir nog lite pyssel istället nu när jag fått så mycket fina
stämplar.
Ha en skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Morning!
Här är det fint väder idag oxå!
Förstår att gårdagen var en tung dag för dig!Hoppas nu det lindras och stannar av med sprutorna.
Skönt att maken följer med på läkarbesöket,så ni ar två som kan komplettera vad den andra inte tagit in.
Kram på dig och hoppas du får en skön pysseldag!

2007-09-14 @ 07:55:10
URL: http://solskuggan.se
Postat av: maria

Godmorgon vännen! Har läst men inte orkat kommentera på allt, sitter hjälpligt upp idag men måste vila ofta... Så trist, jag förstår att det måste varit tungt att få veta... Ibland tänker jag, som med mig själv) att varför får en del så mycket av de tunga bördorna att bära... Tror du förstår hur jag menar...
Hoppas att du får en bra och skön fredag, *Kramar om* På håll så klart så att du inte blir smittad....:))

Postat av: curlingmormor

Skönt för dig att guben din följer med på läkarbesöket, alltid
bra att vara fyra öron, oftast så äör man så uppe i saken i säg så att man glömmer hälften.
Hoppas nu att du får en bra dag och en härlig helg. Här utanför mitt fönster så blåser det orkan, himlen är blå men blåst är något som curlingmormor inte gillar.
Kramizzzzz

2007-09-14 @ 09:10:10
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Znogge

Vilken bild! Skönt att din gubbe föjer med på läkarbesöket. Det är alltid bra när två par öron lyssnar!
Kram och ha en fin fredag!

2007-09-14 @ 09:54:17
Postat av: christina

Blir så ledsen, varför skall somliga drabbas så hårt?
Hoppas att du kan få lite lindring i dina besvär.
Ta väl hand om dig, skäm bort dig lite och ha en så bra fredag som du kan.
Krama dina gullesessor från Bosse.
Kram Helenavännen

2007-09-14 @ 10:16:42
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Tina

Hej, läste just ikapp din blogg. Stackars dig.
Hoppas att du får några goda besked också som kan väga upp det tunga.
Har du läst om läkaren Christina Doctare? KAnske kan vara en inspirationskälla... VArmaste kramen Tina
Här:
http://e-health.msn.se/egenvard/Fri_fran_astma_med_ayurveda_4787.html

2007-09-14 @ 11:10:17
URL: http://tinaahlin.webblogg.se
Postat av: A n n a

Ja gumman, säger som dom andra..bra att Anders kan vara med!
Annars får väl Ella & Vilda komma me...som stöd :)

2007-09-14 @ 15:55:51
Postat av: Ninni

Ta det nu eazy gumman...inte ta ut dig!'
Slå dig ner i soffan hos prinsessorna....kram, kram och åter kram!

2007-09-14 @ 16:59:34
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0