Utställningsdax!

171507-740
Klockan är bara 6 så än är det bara jag som är vaken men om
en halvtimme är det dax att väcka Ella och husse.
Det ska bli spännande att se hur hon klarar det här,både miljön
och att det är så mycket folk är nytt för henne.
Hon kan ju vara lite harig ibland och bli rädd för de mest oväntade
saker,jag hoppas att hon kommer att tycka att det är roligt.
Hur bedömmningen går känns oviktigt bara Ella mår bra.
Det som ska bli mest roligt är att träffa 3 av Ellas kullsyskon och
att få chans att träffa så många bulldogsägare och deras vovvar.
Håll tummarna för att det går bra för lilla Ella idag.
Återkommer fram på dagen med raport om hur det gick.
Ha en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Malin

uscha jag är så nervös! Varför vet jag inte för Maja ska ju vara hemma... men det är dom där förbenade tävlingsnerverna. Syns snart!!

2007-10-07 @ 07:22:44
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Anna

JAG HÅLLER VARENDA KROPPSDEL HÄR..CRISSE LIKASÅ!!!!
Bara ni inte biter domaren så är allt en vinst ..he he..
Kram & lycka till..*spark i baken*

2007-10-07 @ 10:10:02
Postat av: Ninni

Va spännande...lycka till!

2007-10-07 @ 10:50:05
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0