Titta vad fint!

171507-823
Här kommer en bild på blomsterarrangemanget Anders fick igår,
passar utmärkt i vardagsrummet.=)
Teet jag köpte igår var jättegott,passar perfekt lite murriga dagar.
Idag har vi rätt fint väder här men man kan dricka det ändå.=)
Nu har jag provat tröjorna jag köpte igår och de passade bra alla
tre.=)
Pratade med sonen nu på morgonen och det lät som om han
tänkte göra sin syster sällskap hit idag
Ser fram emot att tillbringa dagen med dem båda.
Prinsessorna lär också bli glad när de kommer.....då har Ella
två till att sitta på och Vilda har två till att leka med.
Nu ska jag dammsuga klart innan de kommer.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Pia K

Fin blomma men framförallt:
Fin Vilda i sin fina dress!!!Kul att hon helt o hållet accepterar det.Gulligt när hon ligger på kudden!Härlig helg på er!

2007-10-19 @ 13:25:44
URL: http://agathon.cybersite.se
Postat av: Znogge

Vilket härligt och höstlikt fat. Minns jag inte helt tokigt så har ni väl röda gardiner...
Kram!

2007-10-19 @ 13:28:41
Postat av: Åsa

Vad "höstig" och fin den var!

Ha en skön kväll vännen!
Kram!

2007-10-19 @ 16:19:58
Postat av: curlingmormor

Vilken trevlig höstgrupp, det där med äpplen tycker jag är så mysigt, jag har lite ljung och mossa i en låda på altanen och där har jag lagt röda små äpplen, ser så fräscht ut tycker jag.
Visst är det mysigt när man får rå om de stora barnen!!!!
Kramizzzz

2007-10-19 @ 22:49:05
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: A n n a

Hoppas ni haft det bra idag? Natt kram till dig & sessorna..& blomman ser fantastisk ut!

2007-10-19 @ 23:08:14

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0