Snygga prinsessor!

Tänkte visa vad snygga tjejerna är när vi går på promenad.
Vilda har en scarf och ett svart skinnhalsband med bulldogar på.
171507-795
Ella har också scarf och ett brunt skinnhalsband med solar på.
Det blev två promenader för jag orkade inte ta båda samtidigt.
171507-796
När jag kom hem kollade jag postlådan och hittade detta fina kort
från Malin.
Hon gör en otroligt god morotskaka som jag tänkt ta receptet på
länge nu men det har inte blivit av.....nu har jag det.
Bara att ta sig i kragen och baka någon dag.
171507-797
Det låg även en avi i lådan om att jag har ett paket att hämta och den
tog mamma med sig för hon skulle ändå ut och handla.
Nu sitter jag här och väntar på att hon ska komma med paketet så
jag får lite nya pysselgrejer att leka med.
Vovvarna har somnat efter promenaden så jag ska ta en sväng med
snabeldraken och sen kryper jag nog upp i soffan med dem och vilar
jag också.
Ha en mysig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det gör du rätt i !
jag har precis vaknat till efter min "paus"!

Ha en skön kväll!
kram!

2007-10-10 @ 16:13:29
Postat av: Znogge

Jag önskar jag hittade något riktigt fint till Herr Hund. Kanske finns det på valputställningen i Malmö nu i november!
Kram och hälsa dina fyrbenta och snygga prinsessor!

2007-10-10 @ 16:48:33
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: curlingmormor

Jag har varit på gång att köpa en liten röd scarf till vovvsingen som det står "Akta dig för min matte" på!!!!
Kramizzzz

2007-10-10 @ 23:01:25
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: A n n a

Dom är väl för söta..*puss på dom* jättefint kort..Önskar dig en fin dag ..*kram*

2007-10-11 @ 06:27:43
Postat av: maria

Godmorgon på dig, vännen!

Blev så glad över kortet och pillergörat! Sen snurrade det länge... Igår kväll satt jag faktiskt och pysslade lite:) Men jag var ju väldigt seg igår så det tog lite tid...

Jag hoppas att du får en bra dag och att du fick lite skojigt pyssel igår:))

Kram


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0