Snart dax att ställa om klockan.

171507-840
Jag har alltid svårt att sova när det varit mycket omkring mig
under dagen och kvällen.
Att jag dessutom har hemst ont i en axel gör ju inte saken
bättre förstås.
Vi hade en jättetrevlig eftermiddag med sonen,hans flickvän
och hennes moster.
Eftersom flickvännen kommer från Kiruna så har vi inte träffat
så många av hennes släktingar.....alltid kul att få ett ansikte
på människor man hört talas om.
Idag har vi inga planer alls vilket känns skönt.
Nästa vecka har vi 3 födelsedagar och ett dop att gå på.
Jag hoppas att jag mår så bra att jag kan vara med på alltihop.
Härligt att få ställa tillbaka klockan en timme idag....dagen blir
lite längre.
Jag köpte min favorittidning igår....Drömhem & trädgård.
Den var full med mysiga adventspyntande hus....jag ser alltid
fram emot 1a advent när man får sätta upp alla fina stjärnor
och ljustakar i fönstren.
Förr pyntade jag inte med tomtar och annat fören efter lucia
men nu åker allt fram eftersom från 1 a advent....ja inte granen
den klär vi någon dag före julafton.
Jag vill hinna njuta av pyntet innan det ska bort igen.
Nu ska jag kolla in lite bloggar och sen ska jag gå och lägga
mig igen och försöka sova.
Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: maria

Godmorgon! Antingen var du en riktig nattuggla inatt eler oxå så gick du upp väldigt tidigt:) Hoppas att du får en skön söndag och att den inte värker så mycket! Kram

Postat av: Ninni

Ja det är kul att ta fram adventsljustakar..måste kolla vad jag har, slängde en massa nu när vi flyttade!
Ha en skön och vilsam dag..kram

2007-10-28 @ 11:18:40
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: christina

Helt klart att man skall njuta av pyntet och tiden vid första advent och framåt är den finaste tycker jag så mitt kommer också upp tidigare iår.
Ha en riktigt skön söndag min vän
Kram

2007-10-28 @ 11:23:27
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Marina

Snart är vi där!!Det går fort nu, tycker inte det var länge sen som det var sommar:-(
Trist att axeln strular nu!!Jag hoppas att du får komma i gång med någon bra medecinering snart,så att du kan leva ett så bra som det är möjligt!
Hoppas att du får en hyfsad dag med "gubben" och flickorna!!Kram!

2007-10-28 @ 11:50:19
Postat av: Znogge

Jag längtar också efter att få sätta fram adventsljusstakar och annat. Torsdagen den 29 november är det dags!
Kram och ha en fin och avkopplande söndag!

2007-10-28 @ 11:56:25

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0