Nu har jag ringt.

171507-756
Pratade just med sköterskan på reumatologen.
Jag ska vara där klockan 13 så en läkare får titta på utslagen och så
länge jag hostar och känner mig mosig får jag inte ta någon ny spruta.
Hon hade aldrig hört eller sett någon som fått utslag över hela kroppen
och även hon tycker att det är konstigt att det kommer så långt efter att
jag tog sprutan.
Ja det är bara att göra sig klar att åka till sjukhuset då,mamma är snäll
och kör mig.
Återkommer när jag varit där.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Men hur mycket ska du behöva råka ut för =( Håller nu tummarna för att det inte är sprutan utan någonting du ätit som du får utslag av. Tänker på dig. Kram A-K

2007-10-01 @ 09:50:33
Postat av: maria

Så skönt att du får komma dit så de får kika på det, det låster onekligen skumt att det startade där du tog sprutan även om det kan vara en ren tillfällighet oxå... Hm, stackars vovvar va?!:)) Det är alltid synd om dem enligt dem själva.... Hoppas att allt går bra idag nu!!! Kram

Postat av: Anna

Åhh håller tummarna..*kram*

2007-10-01 @ 10:53:36

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0