Måndag morgon.

171507-763
Jaha så var det måndag igen .
Gårdagen var en riktig jobbig dag.Redan på lördagkväll märkte jag
att jag hade en illröd fläck på magen där jag stack sprutan för snart
2 veckor sen.
Det kliade lite men jag tänkte att det är nog borta imorgon.
Igår på väg in i duschen upptäcker jag att jag var rödprickig över
hela kroppen.
Kände mig hängig och hade ont i ryggen och småleder hela dagen.
När jag gick och lade mig så hade det lagt sig lite men jag var
fortfarande prickig.
Nu när jag klev upp så kollade jag och prickarna är kvar,det kliar
dessutom så jag tror jag blir tokig.
Eftersom det började där jag tog sprutan så känns det som att det är
den jag fått en reaktion på,men 2 veckor efter?
Ända sen ett par dagar efter jag tog sprutan har jag haft hackhosta och
nu idag känner jag mig riktigt förkyld,måste nog ringa och kolla upp det
innan jag tar nästa spruta imorgon.
Anders glömde Ella i soffan igår när han gick och lade sig,han trodde
nog att hon sov i sin bädd eftersom han stängde grinden till sovrummet.
Klockan 3 vaknade jag av en tjej som tyckte vansinnigt synd om sig
på andra sidan grinden.
Jag fattar inte hur han kunde missa henne som hon snarkar, men han
satt uppe läng och spelade dataspel så han var nog halvt sovande när
han gick och lade sig.
Sen tyckte inte Ella att hon skulle behöva sova i sin bädd när hon blivit
ut låst och allt men det tyckte matte så det blev en timme av viljornas
kamp innan jag äntligen fick somna om,till klockan 6,30.
Jag kan helt enkelt inte sova med två vovvar i sängen,det blir så trångt.
Det blir en grå och trist dag idag också men vi tänder ljus och myser
inomhus.
Jag ska tvätta lite och dammsuga av det värsta men mer än det orkar
jag nog inte.
Resten av dagen blir det mys i soffan med prinsessorna.
Ha en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Stackars Ella och stackars matte! Tycker du ska kolla upp dina utslag för man kan ju reagera på olika ämnen i ett läkemedel!
Ha en fin första oktober nu!
Kram

2007-10-01 @ 07:45:34
Postat av: Ninni

Nämen va konstigt..prata med doktorn det tycker jag!
Usch jag hackhostar jag med..men gudskelov inte på nätterna!
Ha en bra dag..kramen

2007-10-01 @ 08:21:28
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Malin

Å jag hoppas att du blir bättre. Vi är ju så pysselsugna och jag får nog stämpeldynan vilken dag som helst=) och en massa andra grejer=) Jag väntar på paket från 5(!) ställen!! Oooo va jag längtar tills dom kommer=)
Kram!

2007-10-01 @ 08:40:39
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Christina

Men stackare....det är bäst att du kollar upp det där.
Här är det också ljus som gäller idag och en varm go säng för jag måste kurera mig, gillar inte att vara sängliggandes.
Ha det gott vännen
Kram på dig

2007-10-01 @ 08:55:01
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: elsamaja

Det där med utslagen låter defenitivt inte trevligt, får bara hoppas att det inte ska vara ett hinder för dej, att få fortsätta med sprutorna, håller tummarna.
Ha ha, ja hur man kan glömma en bulldog
begriper jag inte, det är ju lite storlek på henne iallafall.
Fast jag ska nog inte säga så mycket, jag har tappat bort Yelly flera gånger, instängd i tvättstugan x antal gånger, instängd i badrummet lika många gånger, på uteplatsen m.m. Hon säger ju inte nåt heller, förän det gått ganska lång tid, så för det mesta är det att jag börjar undra vart hon har tagit vägen, och när jag hittar henne, står hon bara och tittar med en förebrående min....med all rätt.

2007-10-01 @ 14:20:40
URL: http://elsamajarun.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Det där med prickarna låter inget vidare, blir intressant att höra vad de säger.
Men stackars lilla Ella, uj uj vad hon måste ha tyckt synd om sig själv. De har ju en väldans förmåga att göra det ibland de små vovvsingarna.
Kramizzzz

2007-10-01 @ 22:41:46
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0