Läkarbesök.

171507-798
Idag ska jag iväg och träffa min läkare för att diskutera hur vi ska
gå vidare med min medicinering.
Jag har en jättebra läkare,en ung kille som har bestämt sig för att
jag inte ska behöva ha det så här.
Den läkare jag gick till innan var gammal i gamet och hade som
blivit blasé.
Jag avslutade alltid mitt besök hos henne med att säga...då är det
bara att gå hem och fortsätta lida då....och hon höll med.
Är jätteglad över att jag kommer så bra överens med John som min
nuvarande läkare heter men gruvar mig ändå för att gå dit idag.
Jag har aldrig känt mig så osäker som jag gör nu när det gäller
att prova nya mediciner.
Det ska bli skönt när det är överstökat eftersom jag oroat mig så
mycket inför det här besöket.
Mamma är snäll och kör mig som vanligt,tur jag har henne så nära.
Ha en mysig torsdag alla!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

En styrke kram till dig och lycka till =)
A-K

2007-10-11 @ 09:46:33
Postat av: Pia K

Åååå ibland skulle jag vilja ha min mamma så där mysigt nära att man bara kan kika in hos varandra.Hjälpa och få hjälp.Hoppas du kikar in på Agathons nya fina sida.Vi har uppdaterat lite mer nu.Är 100% säker på att det kommer gå bra hos läkaren och även om du känner dig osäker så är du numera i goda händer och det är ju en trygghet.

2007-10-11 @ 09:59:29
URL: http://agathon.cybersite.se
Postat av: christina

Så fin blomma vid dörren.....
Bra att du har en annan läkare för det är a och o.
Håller tummar och tår för dig idag vännen.
Det skall säkert gå bra.
Kramkram

2007-10-11 @ 11:07:25
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Tina

Hoppas allt blir bra snart...många lyckokramar Tina

2007-10-11 @ 11:40:20
Postat av: Åsa

Hoppas det har gått bra idag och att dina frågetecken har rätats ut!

Kram på dig!

2007-10-11 @ 13:32:30
Postat av: Micke

Är med dig, fint med läkare som kan se andra möjligheter!!
kram!

(hälsa vovvarna)

2007-10-11 @ 13:47:06
URL: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0