Inget vidare!

171507-826
Det är inget vidare väder och mina leder mår inget vidare idag.
Känner mig ungefär som Ella ser ut att göra på bilden.
Det blir till att vila idag för ikväll ska vi till Anders syster som fyller år.
Tack för alla era snälla kommentarer om mina kort,jag blev så glad
när jag så dem.
Igår kände jag mig först jättesporrad till att pyssla men när jag satt där
så fick jag sån prestationsångest att det inte blev nått alls.=(
Typiskt mig......bara för att de valt ut ett av mina kort så måste jag göra
allt lika bra eller helst bättre.
Det är därför jag sagt nej till alla planer på att sälja kort i tex butik....det
skulle antagligen göra mig helt blockerad att måsta tillverka kort.
Jag gör det för att det är roligt och för att ge till släkt och vänner.....vill
sen någon köpa kort av mig så är det så klart jättekul men det räcker
så tycker jag.
Vovvarna sover fortfarande så jag ska passa på att sätta mig och
pyssla lite nu.
Även Ella har blivit en riktig sjusovare på morgonen.....hon vaknar
alltid klockan 6 när jag brukar ta min första dos värktabletter men
så fort jag lyft upp henne i vår säng så somnar hon om.
De sover nog minst en timme till skulle jag tro....de brukar börja röra
på sig vid 9,30 för då är de vana att få mat.
Ha en mysig måndag !

Kommentarer
Postat av: A n n a

Men du gumman då? Usch en sån där jävla dag..fattar precis..*skickar cyber massage*
Hoppas du får vila & att medicinen tar ordentligt..
Ha ha..det går att ställa klockan efter damerna alltså..dom e för gooa!! Pözz på er
allihopa...ja Anders me ;)

2007-10-22 @ 10:03:35
Postat av: Znogge

Hon ser onekligen något butter ut! Hoppas det blir bättre framåt dagen och att du känner dig lite piggare i kroppen!
Kramar!

2007-10-22 @ 12:13:02
Postat av: Åsa

Usch en sån där jobbig dag........
Hoppas det lättar innan kvällen så du kan kalasa!

Du gör väldigt fina kort.............men kan tänka mig det där att det "låser" om man måste.
Jag är likadan!

Ha det bra!
Kramen!

2007-10-22 @ 15:18:26
Postat av: christina

Men så gulliga bullar!!!!
Stackare som inte mår bra idag....
Skickar en varm kram till dig

2007-10-22 @ 15:49:23
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Eleonora

En liten kvällshälsning och hoppas du får sova gott inatt. Kanske lite lättare i morgon. Kramar till dig vännen

2007-10-22 @ 19:45:25
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Hoppas att du fick en bra dag och att din kropp kändes lite bättre. Det är en jobbig tid nu vad gäller väderleken och alla våra leder. Må så bra du kan vännen!!!!
Kramizzzz

2007-10-22 @ 23:19:33
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0