Inget pyssel.

171507-794
Vi sköt på pysseldagen,jag kände att jag behövde vila idag.
Åkte en snabbis på Ica Maxi med mamma och handlade lite och
jag blir bara mer och mer förtjust i den butiken.
Den här gången hittade jag två fina fleeceplädar att ha i soffan till
vovvarna och en brun mysdress till mig.
Jag har aldrig gillat att gå omkring i joggingbyxor men nu tycker
jag att det är jätteskönt.
Dagen har gått så otroligt fort fast jag inte gjort nått alls mer än
att handla.
Nu sover vovvarna så jag ska passa på medan det är lugnt att
pyssla lite.
Tack för era underbara kommentarer,jag är så glad att jag har
så många härliga vänner både här på bloggen och i verkligheten.
Låter konstigt när man säger så....som om ni inte vore verkliga
men ni förstår vad jag menar.=)
Ha en mysig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Nu är jag tillbaka efter min semesterresa till Dalarna och har fullt sjå att läsa ifatt alla dina inlägg. Vad starkt av dig att du orkade med IKEA-besök, det är jobbigt även för en frisk person. Och att det går upp och ner med värk och entusiasm är väl kanske förståeligt. Du har så fina prinsessor och dom kräver väl en hel del promenader kan jag tro. Härligt också att du har så många vänner omkring dig. Det betyder mycket. Sköt om dig vännen - stor kram

2007-10-16 @ 16:19:06
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ninni

Vet vad du menar...men vissa har man ju "bara" träffat på bloggen!

Kraaaaaaaaaaaam

2007-10-16 @ 18:28:31
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

Jag är otroligt glad över att jag har dig som vän och att vänskapen består år efter år =). Att älska dig som vän är inte svårt, så det är inte så konstigt att du får fler vänner nu när du har kommit på det här med bloggen =)
Älskar dig för den du är..........
Kram A-K

2007-10-16 @ 19:03:08
Postat av: Znogge

Förstår precis vad du menar! Bloggen är onekligen spännande och öppnar nya dörrar.
Ha en fin kväll nu!
Kram

2007-10-16 @ 19:08:34
Postat av: maria

Allt har sin tid och sin ork!!! Ha en mysig pysselkväll nu!!! Kram

Postat av: Marina

Trevligt att du hittade något fint när du "bara" skulle handla mat..
Ha en skön kväll!
Kram!

2007-10-16 @ 20:39:15
Postat av: curlingmormor

Visst är det skönt att krypa in i myskläder!!!! Jag är en jeansmänniska, men framåt kvällskvisten så åker mysbyxorna fram.
Kramizzzz

2007-10-16 @ 23:31:00
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0