Hemma igen.

171507-799
Då var läkarbesöket överstökat för denna gång.
Jag har rådgjort med min läkare och kommit fram till att jag provar
en Humiraspruta till.
Vet inte riktigt när det blir men antagligen till veckan någon dag.
Jag kommer att få sprutan på sjukhuset och sen stanna där i
några timmar så om jag skulle få en anafylaktiskchock så är
jag på rätt ställe.
Vilda fick en sådan när hon var 4 månader och blev stucken av en
geting,det var ingen rolig upplevelse så jag hoppas jag slipper det.
Vi var sekunder från att mista vår prinsessa då.
Klart att jag är orolig inför sprutan men det känns ändå skönt att
det är bestämt nu.
Nu ska jag vila mig en stund och sen ska jag pyssla.
Jag har fått ett paket idag också och min snälla mor erbjöd sig
att hämta det när hon ändå skulle ut och uträtta lite ärenden.=)
Tur man har lilla mamma.=)
Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad skönt att ha en plan att följa.........det finns inget värre än när saker "hänger i luften"!
Kram på dig!

2007-10-11 @ 18:14:57
Postat av: A n n a

Ha det gött..skönt att du gjort klart med din doktor nu..helt slut idag..det tar på krafterna att sitta i möte..

2007-10-11 @ 18:32:47
Postat av: curlingmormor

Vilken go och rar mamma du har!!!!!! Vad härligt att du har förtroende för din nye läkare, det gör så väldigt mycket. Det är ju skönt att du tar nästa spruta på sjukhuset för säkerhets skull.
Kramizzzzz

2007-10-11 @ 21:09:33
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0