Hemma igen.

171507-765
Ja nu är läkarbesöket avlarat.
De har plockat bort en av mina mediciner,den med mest biverkningar.
Men det är en tablett jag ätit i ca 16 år utan problem så jag köper inte
det riktigt.
Det stör mig att utslagen började exakt där jag sprutade in Humiran,
hade det inte varit för det så hade jag nog köpt läkarens teori.
Jag slutar men den tabletten idag redan så nu återstår att se vad 
som händer med lederna,risken att jag får mer ont finns ju.
Sen får jag inte ta sprutan fören alla utslag är borta och jag känner
mig pigg igen.
När det är dax för nästa spruta måste jag åka upp på sjukhuset igen
för att ta den,de vill inte att jag gör det hemma ifall jag skulle få en
allergichock.
Är det så att det är Humiran så är jag först att få allergiska biverkninga
av den sa överläkaren på medicin som jag träffade idag.
Den innehåller bara biologiska ämnen som jag redan har i kroppen
så jag borde inte reagera på den.
Men jag måste säga att jag fortfarande tror att det är Humiran som är
boven.
Mamma skulle in på Birsta City när vi var på väg hem så jag passade
på att springa in på nya Living butiken för att köpa ljus.
Det blev 3 Sia blockljus med doft och ljuslyktorna som ni ser på bilden.
Jag har alltid velat ha sådana men aldrig kommit mig för att köpa några,
idag blev det gjort så nu lyser de här på mitt bord.
Måste få unna mig lite lyx när jag aldrig får må bra.
Nu ska jag vila mig lite med prinsessorna i soffan.
Ha en mysig kväll alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Dom där är skitfina :)!! Vila dig nu ;)

2007-10-01 @ 17:00:16
Postat av: Anna-Karin

Hej kompis! Jag tror som du att det är sprutan eller att det kan vara så att dessa mediciner inte passar ihop återstå att se. Fina ljuslycktor så varmt ljus det blev av dem. Det är klart att du ska unna dig lite när allt är så mörkt. Stor varm kram till dig från mig =)

2007-10-01 @ 17:07:16
Postat av: Lotta

Va jobbigt det låter. Tycker också att det låter konstigt att det skulle vara tabletterna som du har ätit i 16 år. Hoppas att utslagen lugnar ner sig fort. Vackra ljuslyktor.

2007-10-01 @ 20:05:55
URL: http://viaoar842.blogspot.com/
Postat av: Eleonora

Snälla du varför har du så liten text? Kan inte läsa - vill så gärna svara. Är detta bara ett problem för mig? Ha det gott lilla vän

2007-10-01 @ 20:34:42
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Åsa

vad trist.........!
Att dom ändrar på nåt som funkat så länge??
Inte lätt att bli klok på de där läkarna alltid!
natti och kramen!

2007-10-01 @ 20:49:05
Postat av: Christina

Åhhh så vackra ljuslyktor och klart att du skall unna dig dem med allt som du genomgår nu.
Hoppas vännen, att du inte får ont.
Nu viskar jag god natt till dig och vi syns i morgon igen.
Kram på dig

2007-10-01 @ 21:21:42
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Ninni

Dom lyktorna är så fina!!
Lyser så vackert...hoppas du får ett svar varför du reagerar som du gör..kramen

2007-10-01 @ 21:24:48
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Witch

Ja inte är det tabletterna du ätit så länge. Kanske en kombination ihop med sprutan skulle vara mer möjligt. Hoppas dom kommer på vad det är så du snart känner dig piggare igen!
*kramar om*

2007-10-01 @ 21:55:18
URL: http://www.dreamcatched.blogspot.com/
Postat av: curlingmormor

Vad kämpigt du har. Jag fick nässelfeber förra påsken av mediciner som jag ätit i ca nästan 9 år. Förklaringen jag fick var att till slut så säger kroppen bara stopp.
Hoppas hoppas att det löser sig för dig nu och att du inte får ondare nu när du måste sluta.
Kramizzzzz

2007-10-01 @ 22:47:07
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Anna

Kommer in en snabbis & kollar om du är vaken? Ta hand om dig nu..*kram* se till att sessorna gör lite nytta som ryggvärmare nu ;)

2007-10-02 @ 06:22:23
Postat av: Znogge

Verkar lite skumt att det skulle vara den tabletten som ger utslagen... Jag är ju ingen expert men förstår dina tvvivel... Skumt är det i alla fall!
Ha en bra tisdag!
Kram!

2007-10-02 @ 06:54:05
Postat av: marina

Godmorgon!Trist att det var såna saker av sprutorna(som det säkert är å inte tabletterna)
Dom skulle ju göra nytta inte ställa till med oreda ju!
Jätte fina lycktor.Hoppas att din dag blir bra!!

2007-10-02 @ 07:51:57

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0