Förkyld igen!

171507-837
Jag tror jag blir tokig snart på alla sjukdommar........hostan är tillbaka
och jag känner mig hängig.
Mamma och min ena systerdotter som är här på besök ska åka till
Birsta och shoppa så jag tänkte hänga med dem för att handla
present till min svärfar som fyller år idag.
Förhoppningsvis känner jag mig bättre under dagen.
Prinsessorna ligger fortfarande och sover och att Ella är trött kan
jag förstå......hon började sin serenad klockan 3 i natt.=(
Hon somnade om en stund när jag sa åt henne att lägga sig i
sin bädd igen men vid 4 var det full fart igen.....då gav jag upp och
lyfte upp henne i sängen.
Innan vi ställde om klockan vaknade hon oftast 5 men nu är det
alltså 4 som gäller....en timme gör mycket på morgonen så  jag
hoppas verkligen att hon ställer om sin biologiska klocka snart.
Ha en mysig tisdag alla!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Phu..fyra!! Jasså hundarna reagerar på samma sätt som barnen!
Vi hade jättetrötta barn igår efter maten..stackarna fick ju vara uppe en timme till enligt deras biologiska klocka!

Ha en skön dag och krya på dig..ja usch det går massor med förkylningar..jag trodde igår kväll att jag skulle bli dålig, det drog i lederna och jag kände mig allmänt hängig!

Ha en bra dag..kramen:)

2007-10-30 @ 08:28:39
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Christina

Men åhhh nej, inte förkyld igen....
Tråkigt när det är så efterhängset.
Hoppas att din dag blir fin ändå min vän
kram på dig

2007-10-30 @ 08:59:04
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: maria

Som med barn med andra ord... Det tar sin lilla tid innan de ställer om de där inre klockorna:) Så tråkigt att du känner dig förkyld igen... Hoppas att det går över snart! Ha en bra dag!!! Kram

Postat av: Nina på Johangården

Krya på dig! Kram

2007-10-30 @ 16:13:55
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Snacka om att du har otur, är det möjligt att du är förkyld igen, stackars dig!!!!!!!!!
Sen förstår jag att du är trött, det var mig en envis vovvsing du har, det där med klockan verkar inte vår vovvsing ha fattat *skrattar*, hon börjar inte höra av sig förrän klockan börjar närma sig halv 9!!!!
Kramizzzzz o krya på dig vännen!!!!

2007-10-30 @ 16:42:59
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Lotta

Det är samma för mig, blir aldrig riktigt frisk. Hostan vill inte ge med sig.

2007-10-30 @ 19:29:25
URL: http://viaoar842.blogspot.com/
Postat av: Znogge

Bara en snabb hälsning från mig och en trött Herr Hund. Hoppas förkylningen lägger sig så att du kan komma igång med medicinen igen!
Kramar till dig och sessorna!

2007-10-30 @ 19:53:42

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0