En fin höstdag.

171507-776
Vi hade en riktigt fin höstdag igår och det ser ut att bli lika härligt
väder idag också.
Förutom att ryggen värker nu på morgonen så är resten av kroppen
bättre än igår.
Igår fick jag åter utslag på armarna och de är kvar än,benen är
fortfarande fulla med utslag men på resten av kroppen har de
bleknat bort.
Det är bra att jag inte äter kortison för då hade jag nog inte
upptäckt att utslagen på armarna kom tillbaka.
För att läkarna ska kunna ta ett så bra beslut som möjligt är det
viktigt att veta exakt hela förloppet.
Jag kommer att lyssna på vad de säger men sista ordet har jag,
de kan inte tvinga mig att ta en ny spruta.
Nu till något roligare.
Ljuslyktan på bilden fick jag av sonen och hans flickvän när de
kom och hälsade på igår kväll.
Jag fick även två fina halsband,de är väl för gulliga.
Vi hade inte planerat någon mat så Anders svängde förbi Max på
vägen hem och det hade de inget emot.
När de åkt var jag trött så vi lade oss tidigt och såg en film.
Idag måste jag till vår vetrinär och få stämplar på vovvarnas
vaccinationskort,jag glömde koten hemma när vi var där och
vaccinerade dem.
Utan det får vi inte in Ella på utställningen så det måste fixas idag.
Sen måste jag på apoteket och på Ica och handla lite mat.
Mamma är snäll och kör mig.
Igentligen skulle jag bara vilja gå hemma och skrota eftersom
kroppen fortfarande är slut av den allergiska reaktionen men
jag får vila resten av dagen.
Imorgon kommer Ellas uppfödare hit efter lunch för att träna
henne lite inför söndagens utställning,det blir kul att se hur det
går.
Nu ska jag se om jag hittar något att ta på mig,känns som det var
evigheter sen jag var ut genom dörren och hemma kan man ju se
ut lite hur som helst.
Ha en härlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Trist att du har fått utslag igen..Jag brukar få såna när jag har feber eller är jätteförkyld, och ibland när jag är stressad..Det är bra att kroppen kan reagera så när något är fel, så att man slipper gå å ha något i kroppen som inte är bra tycker jag..Hoppas att träningen går bra idag med tjejen..Håller tummarna för att det går bra på söndag :-)
Ha en jätte bra dag!

2007-10-04 @ 09:11:25
Postat av: maria

Så skumt med dessa utslag, då känns detju inte som om det var den medecinen som de tog bort... Hoppas att din dag blir bra, ni tycks ju ha knyckt solen i alla fall eftersom n har fint höstväder, här är det mulet men inget regn:)) Ha det så bra du kan!!!

Postat av: curlingmormor

Hoppas verkligen att du får ordning på dina utslag. Och du har alldeles rätt, det är du som har sista ordet vad gäller sprutan, det är du som får biverkningarna.
Jag har också ett smärre problem idag, varm jacka, tunnare jacka eller kofta!!!!!! Det är mitt värdsliga problem idag, sen känner jag mig väl lite så där som man kan göra innan man blir dålig, liksom "lite gungig i magen"!!!! Ha en toppendag, det ska jag försöka att ha!!!!
Kramizzzzzzzz

2007-10-04 @ 09:31:20
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0